Mühərrik: Volkswagen CWVA

Volkswagen CWVA mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1598
Mühərrikin gücü, a.g. 110
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 152 (16) / 4100
155 (16) / 3800
155 (16) / 4000
İstifadə olunan yanacaq Benzin AI-95
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 5.9 - 7.3
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 110 (81) / 5500
110 (81) / 5800
Sıxılma nisbəti 10.5
Silindr diametri, mm 76.5
Porşen, mm 86.9
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 122 - 185
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop опционально

CWVA istifadə edilən Volkswagen modelləri


Volkswagen Caddy (02.2020 - ∞) цельнометаллический фургон, 5 nəsil
Volkswagen Caddy (02.2020 - ∞) минивэн, 5 nəsil
Volkswagen Caddy (06.2015 - 03.2020) цельнометаллический фургон, 4 nəsil, 2KJ
Volkswagen Caddy (06.2015 - 03.2020) минивэн, 4 nəsil, 2K
Volkswagen Golf (08.2012 - 03.2017) hetçbek 3 дв., 7 nəsil, Mk7
Volkswagen Golf (08.2012 - 03.2017) hetçbek 5 qapı, 7 nəsil, Mk7
Volkswagen Jetta (01.2018 - 02.2022) sedan, 7 nəsil, A7
Volkswagen Jetta (09.2014 - 04.2019) restylinq, sedan, 6 nəsil, A6
Volkswagen Polo (02.2020 - ∞) liftback, 6 nəsil, Mk6
Volkswagen Polo (05.2015 - 07.2020) restylinq, sedan, 5 nəsil, Mk5
Volkswagen Taos (10.2020 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil

Volkswagen CWVA – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Volkswagen CWVA mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Volkswagen CWVA mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Volkswagen CWVA mühərrikləri

Daxiliyanma Volkswagen CWVA mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Volkswagen CWVA mühərrikləri

Daxiliyanma Volkswagen CWVA mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Volkswagen CWVA mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.