Mühərrik: Volkswagen AEK

Volkswagen AEK mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1595
Mühərrikin gücü, a.g. 100 - 101
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 135 (14) / 4400
İstifadə olunan yanacaq Benzin AI-95
Benzin AI-92
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 7.7 - 8.2
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 100 (74) / 5800
101 (74) / 5800
Sıxılma nisbəti 10.3
Silindr diametri, mm 81
Porşen, mm 77.4
CO2 emissiyası, q/km 190 - 197
Klapan SOHC
OHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 2

AEK istifadə edilən Volkswagen modelləri


Volkswagen Golf (09.1991 - 12.1997) hetçbek 3 дв., 3 nəsil, Mk3
Volkswagen Golf (09.1991 - 12.1998) kabrio, 3 nəsil, Mk3
Volkswagen Golf (09.1991 - 04.1999) vaqon, 3 nəsil, Mk3
Volkswagen Golf (09.1991 - 12.1997) hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, Mk3
Volkswagen Passat (10.1993 - 05.1997) vaqon, 4 nəsil, B4
Volkswagen Passat (10.1993 - 09.1996) sedan, 4 nəsil, B4
Volkswagen Passat (10.1993 - 05.1997) vaqon, 4 nəsil, B4
Volkswagen Passat (10.1993 - 09.1996) sedan, 4 nəsil, B4
Volkswagen Vento (08.1995 - 09.1998) restylinq, sedan, 1 nəsil, A3
Volkswagen Vento (08.1995 - 09.1998) restylinq, sedan, 1 nəsil, A3
Volkswagen Vento (01.1992 - 08.1995) sedan, 1 nəsil, A3

Volkswagen AEK – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Volkswagen AEK mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Volkswagen AEK mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Volkswagen AEK mühərrikləri

Daxiliyanma Volkswagen AEK mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Volkswagen AEK mühərrikləri

Daxiliyanma Volkswagen AEK mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Volkswagen AEK mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.