Mühərrik: Volkswagen 1F

Volkswagen 1F mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1595
Mühərrikin gücü, a.g. 72 - 75
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 125 (13) / 2750
125 (13) / 2800
128 (13) / 2600
İstifadə olunan yanacaq Benzin AI-92
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 7.4 - 10.3
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə Инжектор
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 72 (53) / 5200
75 (55) / 5500
Sıxılma nisbəti 9
Silindr diametri, mm 81
Porşen, mm 77.4
CO2 emissiyası, q/km 170 - 197
Klapan SOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 2

1F istifadə edilən Volkswagen modelləri


Volkswagen Caddy (06.1996 - 12.2000) пикап, 2 nəsil, 9U7
Volkswagen Caddy (11.1995 - 06.2003) vaqon, 2 nəsil, 9KV
Volkswagen Caddy (10.1995 - 06.2003) цельнометаллический фургон, 2 nəsil, 9K9A
Volkswagen Passat (04.1988 - 09.1993) vaqon, 3 nəsil, B3
Volkswagen Passat (03.1988 - 09.1993) sedan, 3 nəsil, B3
Volkswagen Polo (11.1995 - 09.1999) sedan, 3 nəsil, Mk3

Volkswagen 1F – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Volkswagen 1F mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Volkswagen 1F mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Volkswagen 1F mühərrikləri

Daxiliyanma Volkswagen 1F mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Volkswagen 1F mühərrikləri

Daxiliyanma Volkswagen 1F mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Volkswagen 1F mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.