Mühərrik: Toyota KF sadə

Toyota KF sadə mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 658
Mühərrikin gücü, a.g. 46 - 58
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 52 (5) / 4000
57 (6) / 5200
60 (6) / 3600
60 (6) / 4000
60 (6) / 5200
64 (7) / 4000
65 (7) / 4000
92 (9) / 3200
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Природный газ
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 2.9 - 7.6
Mühərrik növü Sıralı, 3-silindrli
Püskürmə электронная система впрыска топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 39 (29) / 6400
46 (34) / 5700
49 (36) / 6800
50 (37) / 5700
50 (37) / 7000
52 (38) / 6800
52 (38) / 6900
52 (38) / 7200
53 (39) / 5700
53 (39) / 7000
53 (39) / 7200
58 (43) / 7200
63 (46) / 7200
Sıxılma nisbəti 10.8 - 12.2
Silindr diametri, mm 63
Porşen, mm 70.4
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 66 - 176
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop опционально

KF sadə istifadə edilən Toyota modelləri


Subaru Chiffon (07.2019 - ∞) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil
Subaru Chiffon (12.2016 - 06.2019) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil
Subaru Dias Wagon (11.2017 - 02.2020) restylinq, минивэн, 1 nəsil
Subaru Dias Wagon (09.2009 - 10.2017) минивэн, 1 nəsil
Subaru Lucra (04.2010 - 09.2014) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil
Subaru Pleo (04.2010 - 03.2018) hetçbek 3 дв., 2 nəsil
Subaru Pleo (04.2010 - 03.2018) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil
Subaru Pleo Plus (05.2017 - ∞) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil
Subaru Pleo Plus (08.2013 - 04.2017) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil
Subaru Pleo Plus (12.2012 - 07.2013) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil
Subaru Sambar (01.2022 - ∞) минивэн, 8 nəsil
Subaru Sambar (11.2017 - 12.2021) restylinq, пикап, 7 nəsil, S321, S331
Subaru Sambar (11.2017 - 12.2021) restylinq, минивэн, 7 nəsil, S321, S331
Subaru Sambar (07.2012 - 10.2017) пикап, 7 nəsil, S321, S331
Subaru Sambar (04.2012 - 10.2017) минивэн, 7 nəsil, S321, S331
Subaru Sambar Truck (01.2022 - ∞) restylinq, бортовой грузовик, 8 nəsil, S500, S510
Subaru Sambar Truck (09.2014 - 12.2021) фургон, 8 nəsil, S500, S510
Subaru Sambar Truck (09.2014 - 12.2021) бортовой грузовик, 8 nəsil, S500, S510
Subaru Sambar Truck (04.2012 - 08.2014) фургон, 7 nəsil, S201, S211
Subaru Sambar Truck (04.2012 - 08.2014) бортовой грузовик, 7 nəsil, S201, S211
Subaru Stella (08.2017 - ∞) restylinq, hetçbek 5 qapı, 3 nəsil
Subaru Stella (12.2014 - 07.2017) hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, LA150, LA160
Subaru Stella (01.2013 - 11.2014) restylinq, hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, LA100, LA110
Subaru Stella (05.2011 - 12.2012) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, LA100, LA110

Toyota KF sadə – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota KF sadə mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota KF sadə mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota KF sadə mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota KF sadə mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota KF sadə mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota KF sadə mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota KF sadə mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.