Toyota KF sadə mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 658 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 46 - 58 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 52 (5) / 4000 57 (6) / 5200 60 (6) / 3600 60 (6) / 4000 60 (6) / 5200 64 (7) / 4000 65 (7) / 4000 92 (9) / 3200 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Regular (AI-92, AI-95) Природный газ |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 2.9 - 7.6 |
Mühərrik növü | Sıralı, 3-silindrli |
Püskürmə | электронная система впрыска топлива |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 39 (29) / 6400 46 (34) / 5700 49 (36) / 6800 50 (37) / 5700 50 (37) / 7000 52 (38) / 6800 52 (38) / 6900 52 (38) / 7200 53 (39) / 5700 53 (39) / 7000 53 (39) / 7200 58 (43) / 7200 63 (46) / 7200 |
Sıxılma nisbəti | 10.8 - 12.2 |
Silindr diametri, mm | 63 |
Porşen, mm | 70.4 |
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi | xeyr |
CO2 emissiyası, q/km | 66 - 176 |
Klapan | DOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | опционально |
Subaru Chiffon (07.2019 - ∞) | hetçbek 5 qapı, 2 nəsil |
Subaru Chiffon (12.2016 - 06.2019) | hetçbek 5 qapı, 1 nəsil |
Subaru Dias Wagon (11.2017 - 02.2020) | restylinq, минивэн, 1 nəsil |
Subaru Dias Wagon (09.2009 - 10.2017) | минивэн, 1 nəsil |
Subaru Lucra (04.2010 - 09.2014) | hetçbek 5 qapı, 1 nəsil |
Subaru Pleo (04.2010 - 03.2018) | hetçbek 3 дв., 2 nəsil |
Subaru Pleo (04.2010 - 03.2018) | hetçbek 5 qapı, 2 nəsil |
Subaru Pleo Plus (05.2017 - ∞) | hetçbek 5 qapı, 2 nəsil |
Subaru Pleo Plus (08.2013 - 04.2017) | restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil |
Subaru Pleo Plus (12.2012 - 07.2013) | hetçbek 5 qapı, 1 nəsil |
Subaru Sambar (01.2022 - ∞) | минивэн, 8 nəsil |
Subaru Sambar (11.2017 - 12.2021) | restylinq, пикап, 7 nəsil, S321, S331 |
Subaru Sambar (11.2017 - 12.2021) | restylinq, минивэн, 7 nəsil, S321, S331 |
Subaru Sambar (07.2012 - 10.2017) | пикап, 7 nəsil, S321, S331 |
Subaru Sambar (04.2012 - 10.2017) | минивэн, 7 nəsil, S321, S331 |
Subaru Sambar Truck (01.2022 - ∞) | restylinq, бортовой грузовик, 8 nəsil, S500, S510 |
Subaru Sambar Truck (09.2014 - 12.2021) | фургон, 8 nəsil, S500, S510 |
Subaru Sambar Truck (09.2014 - 12.2021) | бортовой грузовик, 8 nəsil, S500, S510 |
Subaru Sambar Truck (04.2012 - 08.2014) | фургон, 7 nəsil, S201, S211 |
Subaru Sambar Truck (04.2012 - 08.2014) | бортовой грузовик, 7 nəsil, S201, S211 |
Subaru Stella (08.2017 - ∞) | restylinq, hetçbek 5 qapı, 3 nəsil |
Subaru Stella (12.2014 - 07.2017) | hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, LA150, LA160 |
Subaru Stella (01.2013 - 11.2014) | restylinq, hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, LA100, LA110 |
Subaru Stella (05.2011 - 12.2012) | hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, LA100, LA110 |
Toyota KF sadə – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota KF sadə mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Toyota KF sadə mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Toyota KF sadə mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota KF sadə mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.