Toyota B48B20 mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 1998 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 156 - 306 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 250 (26) / 1300 270 (28) / 2350 270 (28) / 4600 280 (29) / 4600 290 (30) / 1350 290 (30) / 4250 290 (30) / 4600 300 (31) / 1350 300 (31) / 3700 300 (31) / 4000 320 (33) / 4200 350 (36) / 1450 350 (36) / 4500 350 (36) / 4800 400 (41) / 1550 400 (41) / 4400 400 (41) / 4500 450 (46) / 4500 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Premium (AI-98) Benzin Benzin AI-95 |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 1.9 - 7.9 |
Mühərrik növü | Sıralı, 4-silindrli |
Püskürmə | непосредственный впрыск топлива |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 156 (115) / 4500 163 (120) / 6500 184 (135) / 5000 184 (135) / 6500 192 (141) / 4700 192 (141) / 6000 197 (145) / 4500 197 (145) / 6500 231 (170) / 6000 249 (183) / 4000 249 (183) / 5000 249 (183) / 5200 249 (183) / 6500 252 (185) / 5200 252 (185) / 6500 258 (190) / 5000 258 (190) / 6500 306 (225) / 6250 |
Sıxılma nisbəti | 10.2 - 11 |
Silindr diametri, mm | 82 |
Porşen, mm | 94.6 |
Supercharger | Turbo |
CO2 emissiyası, q/km | 40 - 183 |
Klapan | DOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | опционально |
BMW 2-Seriya (05.2017 - ∞) | restylinq, kabrio, 1 nəsil, F23 |
BMW 2-Seriya (05.2017 - 10.2020) | restylinq, kupe, 1 nəsil, F22 |
BMW 2-Seriya (03.2014 - 05.2017) | kupe, 1 nəsil, F22 |
BMW 2-Seriya Gran Tourer (03.2018 - ∞) | restylinq, минивэн, 1 nəsil, F46 |
BMW 2-Seriya Gran Tourer (02.2015 - 01.2018) | минивэн, 1 nəsil, F46 |
BMW 3-Seriya (10.2018 - ∞) | sedan, 7 nəsil, G20 |
BMW 3-Seriya (06.2015 - 01.2019) | restylinq, sedan, 6 nəsil, F30 |
BMW 3-Seriya (05.2015 - 06.2019) | restylinq, vaqon, 6 nəsil, F30 |
BMW 3-Seriya (05.2015 - 01.2019) | restylinq, sedan, 6 nəsil, F30 |
BMW 3-Seriya (05.2015 - 01.2019) | restylinq, sedan, 6 nəsil, F30 |
BMW 4-Seriya (06.2021 - ∞) | liftback, 2 nəsil, G26 |
BMW 4-Seriya (09.2020 - ∞) | kabrio, 2 nəsil, G23 |
BMW 4-Seriya (06.2020 - ∞) | kupe, 2 nəsil, G22 |
BMW 4-Seriya (01.2017 - 01.2020) | restylinq, kabrio, 1 nəsil, F33 |
BMW 4-Seriya (01.2017 - 10.2020) | restylinq, liftback, 1 nəsil, F36 |
BMW 4-Seriya (01.2017 - 06.2020) | restylinq, kupe, 1 nəsil, F32 |
BMW 4-Seriya (03.2014 - 10.2016) | kabrio, 1 nəsil, F33 |
BMW 4-Seriya (02.2014 - 02.2017) | liftback, 1 nəsil, F36 |
BMW 4-Seriya (10.2013 - 02.2017) | kupe, 1 nəsil, F32 |
BMW 4-Seriya (02.2014 - 02.2017) | liftback, 1 nəsil, F36 |
BMW 4-Seriya (07.2013 - 02.2017) | kupe, 1 nəsil, F32 |
BMW 4-Seriya (07.2013 - 10.2016) | kabrio, 1 nəsil, F33 |
BMW 5-Seriya (05.2020 - ∞) | restylinq, sedan, 7 nəsil, G30 |
BMW 5-Seriya (10.2016 - 05.2020) | sedan, 7 nəsil, G30 |
BMW 5-Seriya (05.2020 - ∞) | restylinq, vaqon, 7 nəsil, G31 |
BMW 5-Seriya (05.2020 - ∞) | restylinq, sedan, 7 nəsil, G30 |
BMW 5-Seriya (02.2017 - 06.2020) | vaqon, 7 nəsil, G31 |
BMW 5-Seriya (10.2016 - 06.2020) | sedan, 7 nəsil, G30 |
BMW 6-Seriya Gran Turismo (05.2020 - ∞) | restylinq, liftback, 1 nəsil, G32 |
BMW 6-Seriya Gran Turismo (06.2017 - 05.2020) | liftback, 1 nəsil, G32 |
BMW 7-Seriya (01.2019 - ∞) | restylinq, sedan, 6 nəsil, G11, G12 |
BMW 7-Seriya (07.2015 - 12.2018) | sedan, 6 nəsil, G11, G12 |
BMW 7-Seriya (07.2015 - ∞) | sedan, 6 nəsil, G11, G12 |
BMW 7-Seriya (07.2015 - 12.2018) | sedan, 6 nəsil, G11, G12 |
BMW X1 (04.2016 - ∞) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, F48 |
BMW X1 (09.2015 - 06.2019) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, F48 |
BMW X3 (06.2021 - ∞) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, G01 |
BMW X3 (06.2017 - 06.2021) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, G01 |
BMW X3 (06.2017 - ∞) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, G01 |
BMW X4 (06.2021 - ∞) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, G02 |
BMW X4 (03.2018 - 06.2021) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, G02 |
BMW Z4 (08.2018 - ∞) | kabrio, 3 nəsil, G29 |
Toyota B48B20 – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota B48B20 mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Toyota B48B20 mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Toyota B48B20 mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota B48B20 mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.