Mühərrik: Toyota 5VZ-FE

Toyota 5VZ-FE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 3378
Mühərrikin gücü, a.g. 175 - 190
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 294 (30) / 3600
298 (30) / 3600
299 (30) / 3600
303 (31) / 3600
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin AI-92
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 10.7 - 17.6
Mühərrik növü V-şəkilli, 6-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 175 (129) / 4600
178 (131) / 4600
180 (132) / 4800
183 (135) / 4800
185 (136) / 4800
190 (140) / 4800
Sıxılma nisbəti 9.6 - 10
Silindr diametri, mm 93.5 - 94
Porşen, mm 82
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
Система охлаждения, л 9
Система смазки двигателя, л 4.9
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

5VZ-FE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota 4Runner (08.2000 - 11.2002) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, N180
Toyota 4Runner (08.1995 - 07.2000) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, N180
Toyota 4Runner (08.2000 - 08.2002) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, N180
Toyota 4Runner (08.1995 - 07.2000) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, N180
Toyota Grand Hiace (08.1999 - 05.2002) минивэн, 1 nəsil, xH10
Toyota Granvia (08.1999 - 05.2002) 2-й restylinq, минивэн, 1 nəsil, xH10
Toyota Granvia (08.1997 - 07.1999) restylinq, минивэн, 1 nəsil, xH10
Toyota Hilux Surf (10.2002 - 06.2005) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210
Toyota Hilux Surf (07.2000 - 09.2002) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, N180
Toyota Hilux Surf (08.1998 - 06.2000) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, N180
Toyota Hilux Surf (12.1995 - 07.1998) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, N180
Toyota Land Cruiser Prado (10.2002 - 08.2009) jeep/suv 3 дв., 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (10.2002 - 08.2009) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 09.2002) restylinq, jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 09.2002) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (05.1996 - 05.1999) jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (05.1996 - 05.1999) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 08.2002) restylinq, jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 08.2002) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (05.1996 - 06.1999) jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (05.1996 - 06.1999) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 08.2002) restylinq, jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 08.2002) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (05.1996 - 06.1999) jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (05.1996 - 06.1999) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 08.2002) restylinq, jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 08.2002) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (05.1996 - 06.1999) jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (05.1996 - 06.1999) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90
Toyota Tacoma (10.2000 - 09.2004) 2-й restylinq, пикап, 1 nəsil, N100
Toyota Tacoma (07.1997 - 09.2000) restylinq, пикап, 1 nəsil, N100
Toyota Tacoma (01.1995 - 06.1997) пикап, 1 nəsil, N100
Toyota Tundra (07.2002 - 01.2007) restylinq, пикап, 1 nəsil, XK30, XK40
Toyota Tundra (05.1999 - 07.2002) пикап, 1 nəsil, XK30, XK40

Toyota 5VZ-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 5VZ-FE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 5VZ-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 5VZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 5VZ-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 5VZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 5VZ-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 5VZ-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.