Mühərrik: Toyota 3ZR-FAE

Toyota 3ZR-FAE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1986
Mühərrikin gücü, a.g. 148 - 158
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 189 (19) / 3500
189 (19) / 3800
189 (19) / 3900
192 (20) / 4400
193 (20) / 3800
195 (20) / 4000
196 (20) / 3800
196 (20) / 4000
196 (20) / 4400
198 (20) / 4000
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin Premium (AI-98)
Benzin AI-95
Benzin AI-92
Benzin AI-91
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 6.9 - 8.2
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 148 (109) / 6100
148 (109) / 6200
150 (110) / 6100
151 (111) / 6100
151 (111) / 6200
152 (112) / 6100
152 (112) / 6200
152 (112) / 6400
155 (114) / 6200
158 (116) / 6000
158 (116) / 6200
Sıxılma nisbəti 10.5
Silindr diametri, mm 80.5
Porşen, mm 97.6
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 145 - 226
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop опционально

3ZR-FAE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Allion (06.2016 - 03.2021) 2-й restylinq, sedan, 2 nəsil
Toyota Allion (04.2010 - 05.2016) restylinq, sedan, 2 nəsil, T260
Toyota Allion (06.2007 - 03.2010) sedan, 2 nəsil, T260
Toyota Avensis (10.2015 - 04.2018) 2-й restylinq, vaqon, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (02.2012 - 09.2015) restylinq, vaqon, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (08.2008 - 03.2012) vaqon, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2008 - 11.2011) vaqon, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2008 - 11.2011) sedan, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2008 - 09.2011) vaqon, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2008 - 12.2011) sedan, 3 nəsil, T270
Toyota C-HR (09.2019 - ∞) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Toyota C-HR (03.2016 - 10.2019) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Toyota Esquire (07.2017 - 12.2021) restylinq, минивэн, 1 nəsil, R80
Toyota Esquire (10.2014 - 06.2017) минивэн, 1 nəsil, R80
Toyota Harrier (06.2017 - 05.2020) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, XU60
Toyota Harrier (12.2013 - 05.2017) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, XU60
Toyota Isis (09.2009 - 12.2017) 2-й restylinq, минивэн, 1 nəsil, XM10
Toyota Noah (07.2017 - 12.2021) restylinq, минивэн, 3 nəsil, R80
Toyota Noah (01.2014 - 06.2017) минивэн, 3 nəsil, R80
Toyota Noah (04.2010 - 12.2013) restylinq, минивэн, 2 nəsil, R70
Toyota Noah (06.2007 - 03.2010) минивэн, 2 nəsil, R70
Toyota Premio (06.2016 - 03.2021) 2-й restylinq, sedan, 2 nəsil
Toyota Premio (04.2010 - 05.2016) restylinq, sedan, 2 nəsil, T260
Toyota Premio (06.2007 - 03.2010) sedan, 2 nəsil, T260
Toyota RAV4 (11.2012 - 12.2015) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, XA40
Toyota RAV4 (05.2010 - 01.2013) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, XA30
Toyota RAV4 (09.2008 - 04.2010) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, XA30
Toyota RAV4 (05.2010 - 01.2013) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, XA30
Toyota Voxy (07.2017 - 12.2021) restylinq, минивэн, 3 nəsil, R80
Toyota Voxy (01.2014 - 06.2017) минивэн, 3 nəsil, R80
Toyota Voxy (04.2010 - 12.2013) restylinq, минивэн, 2 nəsil, R70
Toyota Voxy (06.2007 - 03.2010) минивэн, 2 nəsil, R70
Toyota Wish (04.2012 - 10.2017) restylinq, минивэн, 2 nəsil, XE20
Toyota Wish (04.2009 - 03.2012) минивэн, 2 nəsil, XE20

Toyota 3ZR-FAE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 3ZR-FAE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 3ZR-FAE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 3ZR-FAE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 3ZR-FAE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 3ZR-FAE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 3ZR-FAE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 3ZR-FAE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.