Mühərrik: Toyota 3S-GE

Toyota 3S-GE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1998
Mühərrikin gücü, a.g. 140 - 210
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 172 (18) / 4800
186 (19) / 4400
186 (19) / 4800
191 (19) / 4800
201 (21) / 6000
206 (21) / 6000
216 (22) / 4800
216 (22) / 6400
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin Premium (AI-98)
Benzin
Benzin AI-95
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 7.9 - 11.4
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə dual VVT-i
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 140 (103) / 6200
158 (116) / 6400
160 (118) / 6600
165 (121) / 6600
165 (121) / 6800
170 (125) / 6000
170 (125) / 6600
175 (129) / 7000
180 (132) / 6600
180 (132) / 7000
190 (140) / 7000
200 (147) / 7000
210 (154) / 7600
Sıxılma nisbəti 9.2 - 11.5
Silindr diametri, mm 86
Porşen, mm 86
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4

3S-GE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Altezza (05.2001 - 07.2005) restylinq, sedan, 1 nəsil, XE10
Toyota Altezza (10.1998 - 04.2001) sedan, 1 nəsil, XE10
Toyota Caldina (01.2000 - 08.2002) restylinq, vaqon, 2 nəsil, T210
Toyota Caldina (09.1997 - 12.1999) vaqon, 2 nəsil, T210
Toyota Caldina (01.1996 - 08.1997) restylinq, vaqon, 1 nəsil, T190
Toyota Caldina (11.1992 - 12.1995) vaqon, 1 nəsil, T190
Toyota Camry (07.1990 - 05.1992) sedan, 3 nəsil, V30
Toyota Camry (08.1986 - 06.1990) sedan, 2 nəsil, V20
Toyota Carina E (04.1992 - 03.1996) liftback, 6 nəsil, T190
Toyota Carina E (04.1992 - 03.1996) sedan, 6 nəsil, T190
Toyota Carina ED (08.1995 - 12.1998) restylinq, sedan, 3 nəsil, T200
Toyota Carina ED (10.1993 - 09.1995) sedan, 3 nəsil, T200
Toyota Carina ED (08.1991 - 09.1993) restylinq, sedan, 2 nəsil, T180
Toyota Carina ED (09.1989 - 07.1991) sedan, 2 nəsil, T180
Toyota Celica (01.1996 - 08.1999) restylinq, kabrio, 6 nəsil, T200
Toyota Celica (08.1995 - 08.1999) restylinq, hetçbek 3 дв., 6 nəsil, T200
Toyota Celica (09.1994 - 12.1995) kabrio, 6 nəsil, T200
Toyota Celica (10.1993 - 07.1995) hetçbek 3 дв., 6 nəsil, T200
Toyota Celica (08.1991 - 09.1993) restylinq, kabrio, 5 nəsil, T180
Toyota Celica (08.1991 - 09.1993) restylinq, hetçbek 3 дв., 5 nəsil, T180
Toyota Celica (08.1990 - 07.1991) kabrio, 5 nəsil, T180
Toyota Celica (10.1989 - 07.1991) hetçbek 3 дв., 5 nəsil, T180
Toyota Corona (11.1989 - 01.1992) restylinq, sedan, 9 nəsil, T170
Toyota Corona (12.1987 - 10.1989) sedan, 9 nəsil, T170
Toyota Corona (08.1987 - 08.1989) restylinq, kupe, 8 nəsil, T160
Toyota Corona Exiv (08.1995 - 12.1998) restylinq, sedan, 2 nəsil, T200
Toyota Corona Exiv (10.1993 - 07.1995) sedan, 2 nəsil, T200
Toyota Corona Exiv (08.1991 - 09.1993) restylinq, sedan, 1 nəsil, T180
Toyota Corona Exiv (09.1989 - 07.1991) sedan, 1 nəsil, T180
Toyota Corona SF (11.1989 - 01.1992) restylinq, liftback, 9 nəsil, T170
Toyota Corona SF (12.1987 - 10.1989) liftback, 9 nəsil, T170
Toyota Curren (10.1995 - 08.1998) restylinq, kupe, 1 nəsil, T200
Toyota Curren (01.1994 - 09.1995) kupe, 1 nəsil, T200
Toyota MR2 (10.1989 - 10.1999) kupe, 2 nəsil, W20
Toyota RAV4 (09.1997 - 04.2000) restylinq, jeep/suv 3 дв., 1 nəsil, XA10
Toyota RAV4 (09.1997 - 04.2000) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XA10
Toyota RAV4 (04.1995 - 08.1997) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XA10
Toyota RAV4 (05.1994 - 08.1997) jeep/suv 3 дв., 1 nəsil, XA10
Toyota Vista (07.1990 - 05.1992) sedan, 3 nəsil, V30
Toyota Vista (08.1988 - 07.1990) restylinq, sedan, 2 nəsil, V20
Toyota Vista (08.1986 - 07.1988) sedan, 2 nəsil, V20

Toyota 3S-GE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 3S-GE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 3S-GE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 3S-GE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 3S-GE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 3S-GE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 3S-GE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 3S-GE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.