Mühərrik: Toyota 3MZ-FE

Toyota 3MZ-FE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 3310
Mühərrikin gücü, a.g. 208 - 233
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 287 (29) / 3600
287 (29) / 4400
288 (29) / 4400
298 (30) / 3600
301 (31) / 3600
325 (33) / 3600
328 (33) / 3600
328 (33) / 4400
331 (34) / 3600
İstifadə olunan yanacaq Benzin Premium (AI-98)
Benzin AI-95
Benzin AI-91
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 5.6 - 17.8
Mühərrik növü V-şəkilli, 6-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 208 (153) / 5600
209 (154) / 5600
210 (154) / 5600
211 (155) / 5600
215 (158) / 5600
225 (165) / 5600
230 (169) / 5600
230 (169) / 5800
232 (171) / 5800
233 (171) / 5600
Sıxılma nisbəti 10.8
Silindr diametri, mm 92
Porşen, mm 83
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 192
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop опционально

3MZ-FE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Camry (07.2004 - 06.2006) restylinq, sedan, 6 nəsil, XV30
Toyota Camry (06.2001 - 06.2004) sedan, 6 nəsil, XV30
Toyota Harrier (02.2003 - 07.2013) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XU30
Toyota Highlander (05.2007 - 08.2010) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XU40
Toyota Highlander (08.2003 - 04.2007) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU20
Toyota Kluger V (08.2003 - 03.2007) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU20
Toyota Sienna (01.2003 - 08.2006) минивэн, 2 nəsil, XL20
Toyota Solara (06.2006 - 06.2009) restylinq, kabrio, 2 nəsil, XV30
Toyota Solara (06.2006 - 07.2009) restylinq, kupe, 2 nəsil, XV30
Toyota Solara (02.2004 - 04.2006) kabrio, 2 nəsil, XV30
Toyota Solara (07.2003 - 05.2006) kupe, 2 nəsil, XV30

Toyota 3MZ-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 3MZ-FE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 3MZ-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 3MZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 3MZ-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 3MZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 3MZ-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 3MZ-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.