Mühərrik: Toyota 2ZR-FE sadə

Toyota 2ZR-FE sadə mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1797
Mühərrikin gücü, a.g. 125 - 144
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 163 (17) / 4400
166 (17) / 4400
170 (17) / 4400
172 (18) / 4400
173 (18) / 4000
173 (18) / 4400
174 (18) / 4400
175 (18) / 4400
177 (18) / 4000
186 (19) / 4800
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin
Benzin AI-95
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 5.9 - 9.1
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə dual VVT-i
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 125 (92) / 6000
127 (93) / 6000
128 (94) / 6000
132 (97) / 6000
136 (100) / 6000
140 (103) / 6000
140 (103) / 6400
144 (106) / 6000
Sıxılma nisbəti 10
Silindr diametri, mm 80.5
Porşen, mm 88.33
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

2ZR-FE sadə istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Allion (06.2007 - 03.2010) sedan, 2 nəsil, T260
Toyota Auris (10.2006 - 09.2009) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150
Toyota Corolla (03.2016 - 01.2019) restylinq, sedan, 11 nəsil, E180
Toyota Corolla (05.2012 - 07.2016) sedan, 11 nəsil, E180
Toyota Corolla (04.2013 - 07.2018) sedan, 11 nəsil, E170
Toyota Corolla (10.2010 - 09.2013) restylinq, sedan, 10 nəsil, E140
Toyota Corolla (01.2008 - 09.2010) sedan, 10 nəsil, E140
Toyota Corolla Axio (10.2008 - 04.2012) restylinq, sedan, 1 nəsil, E140
Toyota Corolla Axio (10.2006 - 09.2008) sedan, 1 nəsil, E140
Toyota Corolla Cross (07.2020 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Toyota Corolla Fielder (10.2008 - 04.2012) restylinq, vaqon, 2 nəsil, E140
Toyota Corolla Fielder (10.2006 - 09.2008) vaqon, 2 nəsil, E140
Toyota Corolla Rumion (10.2007 - 11.2009) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150
Toyota ist (07.2007 - 04.2016) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, XP110
Toyota Matrix (02.2008 - 08.2013) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, E140
Toyota Premio (06.2007 - 03.2010) sedan, 2 nəsil, T260
Toyota Vitz (04.2018 - 12.2018) 2-й restylinq, hetçbek 3 дв., 3 nəsil
Toyota Yaris (04.2017 - 02.2020) 2-й restylinq, hetçbek 3 дв., 3 nəsil, XP130
Toyota Yaris (10.2005 - 12.2008) hetçbek 3 дв., 2 nəsil, XP90
Toyota Yaris (10.2005 - 12.2008) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, XP90

Toyota 2ZR-FE sadə – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 2ZR-FE sadə mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2ZR-FE sadə mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 2ZR-FE sadə mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2ZR-FE sadə mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 2ZR-FE sadə mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2ZR-FE sadə mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2ZR-FE sadə mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.