Mühərrik: Toyota 2ZR-FXE

Toyota 2ZR-FXE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1797
Mühərrikin gücü, a.g. 95 - 99
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 121 (12) / 4000
142 (14) / 3600
142 (14) / 400
142 (14) / 4000
142 (14) / 4400
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin AI-95
Benzin AI-92
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 1.7 - 5.6
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə dual VVT-i
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 95 (70) / 5200
97 (71) / 5200
98 (72) / 5200
98 (72) / 6100
99 (73) / 4000
99 (73) / 5200
Sıxılma nisbəti 13
Silindr diametri, mm 80.5
Porşen, mm 88.4
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 28 - 122
Klapan DOHC
рядный, 4-silindrli
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop опционально

2ZR-FXE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Auris (06.2015 - 03.2019) restylinq, vaqon, 2 nəsil, E180
Toyota Auris (06.2015 - 03.2019) restylinq, hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, E180
Toyota Auris (09.2012 - 06.2015) vaqon, 2 nəsil, E180
Toyota Auris (08.2012 - 06.2015) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, E180
Toyota Auris (07.2010 - 11.2012) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150
Toyota Auris (04.2015 - 03.2018) restylinq, hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, E180
Toyota C-HR (10.2019 - ∞) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Toyota C-HR (03.2016 - 09.2019) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Toyota C-HR (09.2019 - ∞) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Toyota C-HR (03.2016 - 09.2019) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Toyota Corolla (09.2019 - ∞) vaqon, 12 nəsil, E210
Toyota Corolla (09.2019 - ∞) sedan, 12 nəsil, E210
Toyota Corolla (03.2018 - ∞) hetçbek 5 qapı, 12 nəsil, E210
Toyota Corolla (11.2018 - ∞) sedan, 12 nəsil, E210
Toyota Corolla Cross (09.2021 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Toyota Corolla Cross (07.2020 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Toyota Esquire (07.2017 - 12.2021) restylinq, минивэн, 1 nəsil, R80
Toyota Esquire (10.2014 - 06.2017) минивэн, 1 nəsil, R80
Toyota Noah (01.2022 - ∞) минивэн, 4 nəsil
Toyota Noah (07.2017 - 12.2021) restylinq, минивэн, 3 nəsil, R80
Toyota Noah (01.2014 - 06.2017) минивэн, 3 nəsil, R80
Toyota Prius (11.2018 - ∞) restylinq, liftback, 4 nəsil, XW50
Toyota Prius (09.2015 - 11.2018) liftback, 4 nəsil
Toyota Prius (01.2012 - 12.2015) restylinq, liftback, 3 nəsil, XW30
Toyota Prius (01.2009 - 12.2011) liftback, 3 nəsil, XW30
Toyota Prius (11.2018 - ∞) restylinq, liftback, 4 nəsil
Toyota Prius (09.2015 - 11.2018) liftback, 4 nəsil, XW50
Toyota Prius (12.2011 - 11.2015) restylinq, liftback, 3 nəsil, XW30
Toyota Prius (01.2009 - 11.2011) liftback, 3 nəsil, XW30
Toyota Prius (11.2018 - ∞) restylinq, liftback, 4 nəsil, XW50
Toyota Prius (09.2015 - 11.2018) liftback, 4 nəsil, XW50
Toyota Prius (01.2012 - 05.2017) restylinq, liftback, 3 nəsil, XW30
Toyota Prius (01.2009 - 01.2012) liftback, 3 nəsil, XW30
Toyota Prius (09.2015 - 01.2019) liftback, 4 nəsil, XW50
Toyota Prius (01.2012 - 04.2016) restylinq, liftback, 3 nəsil, XW30
Toyota Prius (01.2009 - 12.2011) liftback, 3 nəsil, XW30
Toyota Prius Alpha (11.2014 - 03.2021) restylinq, минивэн, 1 nəsil, XW40
Toyota Prius Alpha (05.2011 - 10.2014) минивэн, 1 nəsil, XW40
Toyota Prius PHV (02.2017 - ∞) liftback, 4 nəsil, ZVW52
Toyota Prius PHV (01.2012 - 12.2016) liftback, 3 nəsil, XW35
Toyota Prius PHV (09.2016 - ∞) liftback, 4 nəsil, XW50
Toyota Prius Plus (11.2014 - ∞) restylinq, минивэн, 1 nəsil
Toyota Prius Plus (05.2011 - 10.2014) минивэн, 1 nəsil
Toyota Prius Prime (03.2016 - ∞) liftback, 1 nəsil, XW50
Toyota Prius v (11.2014 - 03.2018) restylinq, минивэн, 1 nəsil
Toyota Prius v (05.2011 - 12.2014) минивэн, 1 nəsil
Toyota Voxy (01.2022 - ∞) минивэн, 4 nəsil
Toyota Voxy (07.2017 - 12.2021) restylinq, минивэн, 3 nəsil, R80
Toyota Voxy (01.2014 - 06.2017) минивэн, 3 nəsil, R80

Toyota 2ZR-FXE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 2ZR-FXE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2ZR-FXE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 2ZR-FXE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2ZR-FXE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 2ZR-FXE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2ZR-FXE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2ZR-FXE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.