Mühərrik: Toyota 2ZR-FAE

Toyota 2ZR-FAE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1797
Mühərrikin gücü, a.g. 130 - 147
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 160 (16) / 4000
161 (16) / 4000
164 (17) / 4400
167 (17) / 4000
167 (17) / 4400
170 (17) / 3900
171 (17) / 4000
171 (17) / 4400
172 (18) / 4000
173 (18) / 4000
176 (18) / 4400
180 (18) / 3800
180 (18) / 4000
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin Premium (AI-98)
Benzin AI-95
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 5.6 - 7.4
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə электронная система впрыска топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 130 (96) / 6200
131 (96) / 6200
133 (98) / 6400
136 (100) / 6200
136 (100) / 6400
139 (102) / 6000
140 (103) / 6100
140 (103) / 6200
143 (105) / 6200
144 (106) / 6200
144 (106) / 6400
147 (108) / 6400
Sıxılma nisbəti 10.7
Silindr diametri, mm 80.5
Porşen, mm 88.3
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 140 - 210
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

2ZR-FAE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Allion (06.2016 - 03.2021) 2-й restylinq, sedan, 2 nəsil
Toyota Allion (04.2010 - 05.2016) restylinq, sedan, 2 nəsil, T260
Toyota Auris (04.2015 - 03.2018) restylinq, hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, E180
Toyota Auris (08.2012 - 03.2015) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, E180
Toyota Auris (09.2009 - 07.2012) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150
Toyota Auris (10.2006 - 06.2010) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150
Toyota Avensis (03.2015 - 07.2018) 2-й restylinq, vaqon, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (03.2015 - 07.2018) 2-й restylinq, sedan, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2011 - 07.2015) restylinq, vaqon, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2011 - 07.2015) restylinq, sedan, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2008 - 11.2011) vaqon, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2008 - 11.2011) sedan, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2011 - 12.2012) restylinq, sedan, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2011 - 12.2012) restylinq, vaqon, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2008 - 09.2011) vaqon, 3 nəsil, T270
Toyota Avensis (10.2008 - 12.2011) sedan, 3 nəsil, T270
Toyota Corolla (09.2019 - ∞) vaqon, 12 nəsil, E210
Toyota Corolla (09.2019 - ∞) sedan, 12 nəsil, E210
Toyota Corolla (11.2018 - ∞) sedan, 12 nəsil, E210
Toyota Corolla (04.2013 - 07.2018) sedan, 11 nəsil, E170
Toyota Corolla Axio (10.2008 - 04.2012) restylinq, sedan, 1 nəsil, E140
Toyota Corolla Cross (09.2021 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Toyota Corolla Fielder (10.2017 - ∞) 2-й restylinq, vaqon, 3 nəsil, E160
Toyota Corolla Fielder (03.2015 - 09.2017) restylinq, vaqon, 3 nəsil, E160
Toyota Corolla Fielder (05.2012 - 03.2015) vaqon, 3 nəsil, E160
Toyota Corolla Fielder (10.2008 - 04.2012) restylinq, vaqon, 2 nəsil, E140
Toyota Corolla Rumion (11.2009 - 12.2015) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150
Toyota Isis (09.2009 - 12.2017) 2-й restylinq, минивэн, 1 nəsil, XM10
Toyota Premio (06.2016 - 03.2021) 2-й restylinq, sedan, 2 nəsil
Toyota Premio (04.2010 - 05.2016) restylinq, sedan, 2 nəsil, T260
Toyota Verso (11.2012 - 10.2017) restylinq, минивэн, 1 nəsil, R20
Toyota Verso (03.2009 - 11.2012) минивэн, 1 nəsil, R20
Toyota Verso (11.2012 - 01.2016) restylinq, минивэн, 1 nəsil, R20
Toyota Verso (03.2009 - 11.2012) минивэн, 1 nəsil, R20
Toyota Wish (04.2012 - 10.2017) restylinq, минивэн, 2 nəsil, XE20
Toyota Wish (04.2009 - 03.2012) минивэн, 2 nəsil, XE20

Toyota 2ZR-FAE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 2ZR-FAE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2ZR-FAE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 2ZR-FAE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2ZR-FAE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 2ZR-FAE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2ZR-FAE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2ZR-FAE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.