Toyota 2ZR-FAE mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 1797 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 130 - 147 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 160 (16) / 4000 161 (16) / 4000 164 (17) / 4400 167 (17) / 4000 167 (17) / 4400 170 (17) / 3900 171 (17) / 4000 171 (17) / 4400 172 (18) / 4000 173 (18) / 4000 176 (18) / 4400 180 (18) / 3800 180 (18) / 4000 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Regular (AI-92, AI-95) Benzin Premium (AI-98) Benzin AI-95 |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 5.6 - 7.4 |
Mühərrik növü | Sıralı, 4-silindrli |
Püskürmə | электронная система впрыска топлива |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 130 (96) / 6200 131 (96) / 6200 133 (98) / 6400 136 (100) / 6200 136 (100) / 6400 139 (102) / 6000 140 (103) / 6100 140 (103) / 6200 143 (105) / 6200 144 (106) / 6200 144 (106) / 6400 147 (108) / 6400 |
Sıxılma nisbəti | 10.7 |
Silindr diametri, mm | 80.5 |
Porşen, mm | 88.3 |
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi | xeyr |
CO2 emissiyası, q/km | 140 - 210 |
Klapan | DOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | xeyr |
Toyota Allion (06.2016 - 03.2021) | 2-й restylinq, sedan, 2 nəsil |
Toyota Allion (04.2010 - 05.2016) | restylinq, sedan, 2 nəsil, T260 |
Toyota Auris (04.2015 - 03.2018) | restylinq, hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, E180 |
Toyota Auris (08.2012 - 03.2015) | hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, E180 |
Toyota Auris (09.2009 - 07.2012) | restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150 |
Toyota Auris (10.2006 - 06.2010) | hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150 |
Toyota Avensis (03.2015 - 07.2018) | 2-й restylinq, vaqon, 3 nəsil, T270 |
Toyota Avensis (03.2015 - 07.2018) | 2-й restylinq, sedan, 3 nəsil, T270 |
Toyota Avensis (10.2011 - 07.2015) | restylinq, vaqon, 3 nəsil, T270 |
Toyota Avensis (10.2011 - 07.2015) | restylinq, sedan, 3 nəsil, T270 |
Toyota Avensis (10.2008 - 11.2011) | vaqon, 3 nəsil, T270 |
Toyota Avensis (10.2008 - 11.2011) | sedan, 3 nəsil, T270 |
Toyota Avensis (10.2011 - 12.2012) | restylinq, sedan, 3 nəsil, T270 |
Toyota Avensis (10.2011 - 12.2012) | restylinq, vaqon, 3 nəsil, T270 |
Toyota Avensis (10.2008 - 09.2011) | vaqon, 3 nəsil, T270 |
Toyota Avensis (10.2008 - 12.2011) | sedan, 3 nəsil, T270 |
Toyota Corolla (09.2019 - ∞) | vaqon, 12 nəsil, E210 |
Toyota Corolla (09.2019 - ∞) | sedan, 12 nəsil, E210 |
Toyota Corolla (11.2018 - ∞) | sedan, 12 nəsil, E210 |
Toyota Corolla (04.2013 - 07.2018) | sedan, 11 nəsil, E170 |
Toyota Corolla Axio (10.2008 - 04.2012) | restylinq, sedan, 1 nəsil, E140 |
Toyota Corolla Cross (09.2021 - ∞) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil |
Toyota Corolla Fielder (10.2017 - ∞) | 2-й restylinq, vaqon, 3 nəsil, E160 |
Toyota Corolla Fielder (03.2015 - 09.2017) | restylinq, vaqon, 3 nəsil, E160 |
Toyota Corolla Fielder (05.2012 - 03.2015) | vaqon, 3 nəsil, E160 |
Toyota Corolla Fielder (10.2008 - 04.2012) | restylinq, vaqon, 2 nəsil, E140 |
Toyota Corolla Rumion (11.2009 - 12.2015) | restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150 |
Toyota Isis (09.2009 - 12.2017) | 2-й restylinq, минивэн, 1 nəsil, XM10 |
Toyota Premio (06.2016 - 03.2021) | 2-й restylinq, sedan, 2 nəsil |
Toyota Premio (04.2010 - 05.2016) | restylinq, sedan, 2 nəsil, T260 |
Toyota Verso (11.2012 - 10.2017) | restylinq, минивэн, 1 nəsil, R20 |
Toyota Verso (03.2009 - 11.2012) | минивэн, 1 nəsil, R20 |
Toyota Verso (11.2012 - 01.2016) | restylinq, минивэн, 1 nəsil, R20 |
Toyota Verso (03.2009 - 11.2012) | минивэн, 1 nəsil, R20 |
Toyota Wish (04.2012 - 10.2017) | restylinq, минивэн, 2 nəsil, XE20 |
Toyota Wish (04.2009 - 03.2012) | минивэн, 2 nəsil, XE20 |
Toyota 2ZR-FAE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2ZR-FAE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Toyota 2ZR-FAE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Toyota 2ZR-FAE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2ZR-FAE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.