Toyota 2UZ-FE mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 4664 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 230 - 288 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 343 (35) / 3400 415 (42) / 3400 420 (43) / 3400 422 (43) / 3600 424 (43) / 3400 426 (43) / 3400 427 (44) / 3400 430 (44) / 3400 434 (44) / 3400 434 (44) / 3600 438 (45) / 3400 441 (45) / 3400 444 (45) / 3400 447 (46) / 3400 448 (46) / 3400 450 (46) / 3400 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Premium (AI-98) Benzin Benzin AI-95 Benzin AI-92 |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 13.8 - 18.1 |
Mühərrik növü | V-şəkilli, 8-silindrli |
Püskürmə | DOHC |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 230 (169) / 4800 234 (172) / 4800 235 (173) / 4800 238 (175) / 4800 240 (177) / 4800 240 (177) / 5400 260 (191) / 5400 263 (193) / 5400 265 (195) / 5400 267 (196) / 5400 268 (197) / 5400 270 (199) / 4800 270 (199) / 5400 271 (199) / 5400 273 (201) / 5400 275 (202) / 4800 275 (202) / 5400 276 (203) / 5400 282 (207) / 5400 288 (212) / 5400 |
Sıxılma nisbəti | 9.6 - 10 |
Silindr diametri, mm | 94 |
Porşen, mm | 84 |
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi | xeyr |
CO2 emissiyası, q/km | 340 - 405 |
Klapan | DOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | xeyr |
Toyota 4Runner (08.2005 - 08.2009) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210 |
Toyota 4Runner (08.2002 - 07.2005) | jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210 |
Toyota Land Cruiser (09.2007 - 03.2012) | jeep/suv 5 qapı, 11 nəsil, J200 |
Toyota Land Cruiser (04.2005 - 12.2007) | 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100 |
Toyota Land Cruiser (08.2002 - 03.2005) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100 |
Toyota Land Cruiser (01.1998 - 07.2002) | jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100 |
Toyota Land Cruiser (09.2007 - 03.2012) | jeep/suv 5 qapı, 11 nəsil, J200 |
Toyota Land Cruiser (04.2005 - 12.2007) | 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100 |
Toyota Land Cruiser (08.2002 - 03.2005) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100 |
Toyota Land Cruiser (01.1998 - 07.2002) | jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100 |
Toyota Land Cruiser (09.2007 - 12.2011) | jeep/suv 5 qapı, 11 nəsil, 200 |
Toyota Land Cruiser (04.2005 - 06.2007) | 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, 100 |
Toyota Land Cruiser (08.2002 - 03.2005) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, 100 |
Toyota Land Cruiser (01.1998 - 07.2002) | jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, 100 |
Toyota Land Cruiser (04.2005 - 10.2007) | 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100 |
Toyota Land Cruiser (08.2002 - 03.2005) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100 |
Toyota Land Cruiser (01.1998 - 08.2002) | jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100 |
Toyota Land Cruiser Cygnus (04.2005 - 06.2007) | 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, J100 |
Toyota Land Cruiser Cygnus (08.2002 - 03.2005) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, J100 |
Toyota Land Cruiser Cygnus (12.1998 - 07.2002) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, J100 |
Toyota Sequoia (11.2007 - 08.2017) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XK60 |
Toyota Sequoia (08.2004 - 11.2007) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XK30, XK40 |
Toyota Sequoia (09.2000 - 07.2004) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XK30, XK40 |
Toyota Tundra (11.2006 - 04.2009) | пикап, 2 nəsil, XK50 |
Toyota Tundra (07.2002 - 01.2007) | restylinq, пикап, 1 nəsil, XK30, XK40 |
Toyota Tundra (05.1999 - 07.2002) | пикап, 1 nəsil, XK30, XK40 |
Toyota 2UZ-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2UZ-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Toyota 2UZ-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Toyota 2UZ-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2UZ-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.