Mühərrik: Toyota 2UZ-FE

Toyota 2UZ-FE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 4664
Mühərrikin gücü, a.g. 230 - 288
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 343 (35) / 3400
415 (42) / 3400
420 (43) / 3400
422 (43) / 3600
424 (43) / 3400
426 (43) / 3400
427 (44) / 3400
430 (44) / 3400
434 (44) / 3400
434 (44) / 3600
438 (45) / 3400
441 (45) / 3400
444 (45) / 3400
447 (46) / 3400
448 (46) / 3400
450 (46) / 3400
İstifadə olunan yanacaq Benzin Premium (AI-98)
Benzin
Benzin AI-95
Benzin AI-92
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 13.8 - 18.1
Mühərrik növü V-şəkilli, 8-silindrli
Püskürmə DOHC
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 230 (169) / 4800
234 (172) / 4800
235 (173) / 4800
238 (175) / 4800
240 (177) / 4800
240 (177) / 5400
260 (191) / 5400
263 (193) / 5400
265 (195) / 5400
267 (196) / 5400
268 (197) / 5400
270 (199) / 4800
270 (199) / 5400
271 (199) / 5400
273 (201) / 5400
275 (202) / 4800
275 (202) / 5400
276 (203) / 5400
282 (207) / 5400
288 (212) / 5400
Sıxılma nisbəti 9.6 - 10
Silindr diametri, mm 94
Porşen, mm 84
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 340 - 405
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

2UZ-FE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota 4Runner (08.2005 - 08.2009) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210
Toyota 4Runner (08.2002 - 07.2005) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210
Toyota Land Cruiser (09.2007 - 03.2012) jeep/suv 5 qapı, 11 nəsil, J200
Toyota Land Cruiser (04.2005 - 12.2007) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100
Toyota Land Cruiser (08.2002 - 03.2005) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100
Toyota Land Cruiser (01.1998 - 07.2002) jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100
Toyota Land Cruiser (09.2007 - 03.2012) jeep/suv 5 qapı, 11 nəsil, J200
Toyota Land Cruiser (04.2005 - 12.2007) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100
Toyota Land Cruiser (08.2002 - 03.2005) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100
Toyota Land Cruiser (01.1998 - 07.2002) jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100
Toyota Land Cruiser (09.2007 - 12.2011) jeep/suv 5 qapı, 11 nəsil, 200
Toyota Land Cruiser (04.2005 - 06.2007) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, 100
Toyota Land Cruiser (08.2002 - 03.2005) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, 100
Toyota Land Cruiser (01.1998 - 07.2002) jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, 100
Toyota Land Cruiser (04.2005 - 10.2007) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100
Toyota Land Cruiser (08.2002 - 03.2005) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100
Toyota Land Cruiser (01.1998 - 08.2002) jeep/suv 5 qapı, 10 nəsil, J100
Toyota Land Cruiser Cygnus (04.2005 - 06.2007) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, J100
Toyota Land Cruiser Cygnus (08.2002 - 03.2005) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, J100
Toyota Land Cruiser Cygnus (12.1998 - 07.2002) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, J100
Toyota Sequoia (11.2007 - 08.2017) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XK60
Toyota Sequoia (08.2004 - 11.2007) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XK30, XK40
Toyota Sequoia (09.2000 - 07.2004) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XK30, XK40
Toyota Tundra (11.2006 - 04.2009) пикап, 2 nəsil, XK50
Toyota Tundra (07.2002 - 01.2007) restylinq, пикап, 1 nəsil, XK30, XK40
Toyota Tundra (05.1999 - 07.2002) пикап, 1 nəsil, XK30, XK40

Toyota 2UZ-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 2UZ-FE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2UZ-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 2UZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2UZ-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 2UZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2UZ-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2UZ-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.