Mühərrik: Toyota 2NZ-FE

Toyota 2NZ-FE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1298
Mühərrikin gücü, a.g. 86 - 88
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 120 (12) / 4400
121 (12) / 4400
123 (13) / 4000
123 (13) / 4400
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin AI-95
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 4.9 - 6.9
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə VVT-i
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 86 (63) / 6000
87 (64) / 6000
88 (65) / 6000
Sıxılma nisbəti 10.5 - 11
Silindr diametri, mm 75
Porşen, mm 73.5 - 74
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 154 - 165
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

2NZ-FE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota bB (04.2003 - 11.2005) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, NCP30
Toyota bB (01.2000 - 03.2003) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, NCP30
Toyota Belta (08.2008 - 06.2012) restylinq, sedan, 1 nəsil, XP90
Toyota Belta (11.2005 - 07.2008) sedan, 1 nəsil, XP90
Toyota Corolla (04.2004 - 10.2006) 2-й restylinq, sedan, 9 nəsil, E120
Toyota Corolla (09.2002 - 03.2004) restylinq, sedan, 9 nəsil, E120
Toyota Corolla (08.2000 - 08.2002) sedan, 9 nəsil, E120
Toyota Corolla Altis (05.2004 - 07.2008) restylinq, sedan, 1 nəsil
Toyota Corolla Altis (08.2000 - 04.2004) sedan, 1 nəsil
Toyota Funcargo (08.2002 - 09.2005) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, XP20
Toyota Funcargo (08.1999 - 07.2002) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, XP20
Toyota ist (05.2005 - 06.2007) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, XP60
Toyota ist (05.2002 - 04.2005) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, XP60
Toyota Platz (08.2002 - 10.2005) restylinq, sedan, 1 nəsil, XP10
Toyota Platz (08.1999 - 07.2002) sedan, 1 nəsil, XP10
Toyota Porte (12.2005 - 06.2012) restylinq, hetçbek 3 дв., 1 nəsil, NP10
Toyota Porte (07.2004 - 11.2005) hetçbek 3 дв., 1 nəsil, NP10
Toyota Probox (07.2002 - 08.2014) vaqon, 1 nəsil, XP50, XP160
Toyota Vios (04.2013 - 03.2016) sedan, 3 nəsil, XP150
Toyota Vios (02.2007 - 07.2013) sedan, 2 nəsil, XP90
Toyota Vitz (08.2007 - 11.2010) restylinq, hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, XP90
Toyota Vitz (02.2005 - 07.2007) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, XP90
Toyota Vitz (12.2001 - 01.2005) restylinq, hetçbek 3 дв., 1 nəsil, XP10
Toyota Vitz (12.2001 - 01.2005) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, XP10
Toyota Vitz (01.1999 - 11.2001) hetçbek 3 дв., 1 nəsil, XP10
Toyota Vitz (01.1999 - 11.2001) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, XP10
Toyota WiLL Cypha (10.2002 - 08.2005) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, XP70
Toyota WiLL Vi (01.2000 - 12.2001) sedan, 1 nəsil, XP10
Toyota Yaris (01.2006 - 08.2008) sedan, 2 nəsil, XP90
Toyota Yaris (08.2005 - 08.2008) hetçbek 3 дв., 2 nəsil, XP90
Toyota Yaris (08.2005 - 08.2008) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, XP90
Toyota Yaris Verso (03.2003 - 04.2006) restylinq, минивэн, 1 nəsil, XP20
Toyota Yaris Verso (08.1999 - 02.2003) минивэн, 1 nəsil, XP20

Toyota 2NZ-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 2NZ-FE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2NZ-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 2NZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2NZ-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 2NZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2NZ-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2NZ-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.