Mühərrik: Toyota 2KD-FTV

Toyota 2KD-FTV mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 2494
Mühərrikin gücü, a.g. 88 - 144
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 200 (20) / 2200
200 (20) / 3600
230 (23) / 2200
230 (23) / 2400
260 (27) / 2400
260 (27) / 2600
290 (30) / 2600
294 (30) / 2400
325 (33) / 2000
343 (35) / 2800
İstifadə olunan yanacaq Dizel
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 7.5 - 9.4
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə birbaşa yanacaq yeridilməsi Common-rail
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 101 (74) / 3600
102 (75) / 3400
109 (80) / 3400
117 (86) / 3600
120 (88) / 3400
144 (106) / 3400
88 (65) / 3400
95 (70) / 3600
Sıxılma nisbəti 15.6 - 18.5
Silindr diametri, mm 92
Porşen, mm 90 - 93.8
Supercharger Turbo
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 193 - 248
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

2KD-FTV istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Dyna (07.2003 - 07.2007) restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil
Toyota Fortuner (11.2011 - 06.2015) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, AN50, AN60
Toyota Hiace (09.2006 - 11.2011) restylinq, цельнометаллический фургон, 5 nəsil, XH10
Toyota Hiace (09.2006 - 07.2010) restylinq, минивэн, 5 nəsil, XH10
Toyota Hiace (08.1995 - 08.2006) минивэн, 5 nəsil, XH10
Toyota Hiace (07.2010 - ∞) минивэн, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (08.2004 - 07.2007) автобус, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (08.2004 - 07.2007) цельнометаллический фургон, 5 nəsil, H200
Toyota Hilux (05.2015 - 07.2020) пикап, 8 nəsil, AN120
Toyota Hilux (07.2011 - 05.2015) 2-й restylinq, пикап, 7 nəsil, AN10, AN20, AN30
Toyota Hilux (07.2011 - 01.2015) 2-й restylinq, пикап, 7 nəsil, AN20, AN30
Toyota Hilux (08.2008 - 08.2011) restylinq, пикап, 7 nəsil, AN10, AN20
Toyota Hilux (08.2004 - 08.2008) пикап, 7 nəsil, AN10, AN20
Toyota Hilux (08.2001 - 08.2005) restylinq, пикап, 6 nəsil, N140, N150, N160, N170, N190
Toyota Hilux (07.2011 - 10.2015) пикап, 7 nəsil, AN10, AN20, AN30
Toyota Regius Ace (08.2004 - 07.2007) минивэн, 2 nəsil, H200
Toyota ToyoAce (07.2003 - 07.2007) restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil

Toyota 2KD-FTV – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 2KD-FTV mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2KD-FTV mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 2KD-FTV mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2KD-FTV mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 2KD-FTV mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2KD-FTV mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2KD-FTV mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.