Mühərrik: Toyota 2JZ-GE

Toyota 2JZ-GE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 2997
Mühərrikin gücü, a.g. 212 - 230
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 275 (28) / 4800
280 (29) / 4800
284 (29) / 4800
285 (29) / 4800
287 (29) / 3800
294 (30) / 3800
294 (30) / 4000
296 (30) / 3800
298 (30) / 4000
298 (30) / 4800
304 (31) / 4000
İstifadə olunan yanacaq Benzin Premium (AI-98)
Benzin
Benzin AI-95
Benzin AI-92
Benzin AI-98
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 7.8 - 13.1
Mühərrik növü Sıralı, 6-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 212 (156) / 5800
215 (158) / 5800
217 (160) / 5800
219 (161) / 6000
220 (162) / 5600
220 (162) / 5800
220 (162) / 6000
222 (163) / 6000
225 (165) / 6000
230 (169) / 6000
Sıxılma nisbəti 10.5
Silindr diametri, mm 86
Porşen, mm 86
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 313
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

2JZ-GE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Altezza (07.2001 - 07.2005) restylinq, vaqon, 1 nəsil, XE10
Toyota Aristo (07.2000 - 11.2004) restylinq, sedan, 2 nəsil, S160
Toyota Aristo (08.1997 - 06.2000) sedan, 2 nəsil, S160
Toyota Aristo (08.1994 - 07.1997) restylinq, sedan, 1 nəsil, S140
Toyota Aristo (10.1991 - 07.1994) sedan, 1 nəsil, S140
Toyota Chaser (08.1998 - 06.2001) restylinq, sedan, 6 nəsil, X100
Toyota Chaser (09.1996 - 07.1998) sedan, 6 nəsil, X100
Toyota Chaser (09.1994 - 08.1996) restylinq, sedan, 5 nəsil, X90
Toyota Chaser (10.1992 - 08.1994) sedan, 5 nəsil, X90
Toyota Cresta (08.1998 - 06.2001) restylinq, sedan, 5 nəsil, X100
Toyota Cresta (09.1996 - 07.1998) sedan, 5 nəsil, X100
Toyota Cresta (09.1994 - 08.1996) restylinq, sedan, 4 nəsil, X90
Toyota Cresta (10.1992 - 08.1994) sedan, 4 nəsil, X90
Toyota Crown (08.2001 - 11.2003) restylinq, sedan, 11 nəsil, S170
Toyota Crown (09.1999 - 07.2001) sedan, 11 nəsil, S170
Toyota Crown (07.1997 - 07.2001) restylinq, sedan, 10 nəsil, S150
Toyota Crown (07.1997 - 08.1999) restylinq, sedan, 10 nəsil, S150
Toyota Crown (12.1995 - 06.1997) sedan, 10 nəsil, S150
Toyota Crown (07.1995 - 06.1997) sedan, 10 nəsil, S150
Toyota Crown (08.1993 - 07.1995) restylinq, sedan, 9 nəsil, S140
Toyota Crown (10.1991 - 07.1993) sedan, 9 nəsil, S140
Toyota Crown (10.1991 - 11.1995) 2-й restylinq, sedan, 8 nəsil, S130
Toyota Crown Majesta (07.1997 - 08.1999) restylinq, sedan, 2 nəsil, S150
Toyota Crown Majesta (08.1995 - 06.1997) sedan, 2 nəsil, S150
Toyota Crown Majesta (08.1993 - 07.1995) restylinq, sedan, 1 nəsil, S140
Toyota Crown Majesta (10.1991 - 07.1993) sedan, 1 nəsil, S140
Toyota Mark II (08.1998 - 09.2000) restylinq, sedan, 8 nəsil, X100
Toyota Mark II (09.1996 - 07.1998) sedan, 8 nəsil, X100
Toyota Mark II (09.1994 - 08.1996) restylinq, sedan, 7 nəsil, X90
Toyota Mark II (10.1992 - 08.1994) sedan, 7 nəsil, X90
Toyota Origin (11.2000 - 04.2001) sedan, 1 nəsil, JCG17
Toyota Progres (05.1998 - 03.2001) sedan, 1 nəsil, G10
Toyota Soarer (08.1996 - 03.2001) 2-й restylinq, kupe, 3 nəsil, Z30
Toyota Soarer (01.1994 - 07.1996) restylinq, kupe, 3 nəsil, Z30
Toyota Supra (04.1996 - 08.2002) restylinq, kupe, 4 nəsil, A80
Toyota Supra (05.1993 - 03.1996) kupe, 4 nəsil, A80
Toyota Supra (03.1996 - 08.1998) restylinq, kupe, 4 nəsil, A80
Toyota Supra (05.1993 - 02.1996) kupe, 4 nəsil, A80

Toyota 2JZ-GE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 2JZ-GE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2JZ-GE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 2JZ-GE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2JZ-GE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 2JZ-GE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2JZ-GE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2JZ-GE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.