Mühərrik: Toyota 2GR-FKS

Toyota 2GR-FKS mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 3456
Mühərrikin gücü, a.g. 249 - 318
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 263 (27) / 4700
320 (33) / 4700
320 (33) / 4800
356 (36) / 4700
358 (37) / 4700
359 (37) / 4600
359 (37) / 4700
360 (37) / 4700
361 (37) / 4700
362 (37) / 4700
363 (37) / 4700
370 (38) / 4700
380 (39) / 4700
380 (39) / 4800
İstifadə olunan yanacaq Benzin Premium (AI-98)
Benzin AI-95
Benzin AI-92
Benzin AI-91
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 8.7 - 13.8
Mühərrik növü V-şəkilli, 6-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива, dual VVT-i
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 249 (183) / 6600
260 (191) / 6600
278 (204) / 6000
290 (213) / 6300
294 (216) / 6300
295 (217) / 6300
295 (217) / 6660
296 (218) / 6600
300 (221) / 6300
300 (221) / 6600
301 (221) / 6300
301 (221) / 6600
311 (229) / 5800
311 (229) / 6600
318 (234) / 6600
Sıxılma nisbəti 11.8
Silindr diametri, mm 94
Porşen, mm 83
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 197 - 242
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop опционально

2GR-FKS istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Alphard (12.2017 - ∞) restylinq, минивэн, 3 nəsil, H30
Toyota Alphard (12.2017 - ∞) restylinq, минивэн, 3 nəsil, H30
Toyota Camry (11.2020 - ∞) restylinq, sedan, 9 nəsil, XV70
Toyota Camry (01.2017 - 03.2021) sedan, 9 nəsil, XV70
Toyota Camry (01.2017 - 10.2020) sedan, 9 nəsil, XV70
Toyota Highlander (04.2019 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, XU70
Toyota Highlander (03.2016 - 07.2020) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, XU50
Toyota Highlander (03.2016 - 07.2020) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, XU50
Toyota Sienna (03.2017 - 05.2020) 2-й restylinq, минивэн, 3 nəsil, XL30
Toyota Sienna (10.2014 - 11.2017) restylinq, минивэн, 3 nəsil, XL30
Toyota Tacoma (02.2019 - ∞) restylinq, пикап, 3 nəsil, N300
Toyota Tacoma (09.2015 - 08.2019) пикап, 3 nəsil, N300
Toyota Vellfire (12.2017 - ∞) restylinq, минивэн, 2 nəsil, H30

Toyota 2GR-FKS – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 2GR-FKS mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2GR-FKS mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 2GR-FKS mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2GR-FKS mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 2GR-FKS mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2GR-FKS mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2GR-FKS mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.