Mühərrik: Toyota 2GR-FE

Toyota 2GR-FE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 3456
Mühərrikin gücü, a.g. 249 - 280
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 332 (34) / 4700
333 (34) / 4700
334 (34) / 4700
336 (34) / 4700
337 (34) / 4700
340 (35) / 4700
342 (35) / 4700
344 (35) / 4700
346 (35) / 4600
346 (35) / 4700
348 (35) / 4700
352 (36) / 4700
İstifadə olunan yanacaq Benzin Premium (AI-98)
Benzin
Benzin AI-95
Benzin AI-98
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 9.9 - 14.7
Mühərrik növü V-şəkilli, 6-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 249 (183) / 6200
266 (196) / 6200
268 (197) / 6200
269 (198) / 6200
270 (199) / 6200
273 (201) / 6200
275 (202) / 6200
276 (203) / 6200
277 (204) / 6200
280 (206) / 6200
280 (206) / 6400
Sıxılma nisbəti 10.8
Silindr diametri, mm 94
Porşen, mm 83
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 210 - 264
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop опционально

2GR-FE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Alphard (01.2015 - 01.2018) минивэн, 3 nəsil, H30
Toyota Alphard (09.2011 - 02.2015) restylinq, минивэн, 2 nəsil, H20
Toyota Alphard (01.2015 - 12.2017) минивэн, 3 nəsil, H30
Toyota Alphard (09.2011 - 01.2015) restylinq, минивэн, 2 nəsil, H20
Toyota Alphard (05.2008 - 10.2011) минивэн, 2 nəsil, H20
Toyota Avalon (11.2012 - 01.2015) sedan, 4 nəsil, XX40
Toyota Avalon (04.2010 - 10.2012) 2-й restylinq, sedan, 3 nəsil, XX30
Toyota Avalon (08.2007 - 01.2010) restylinq, sedan, 3 nəsil, XX30
Toyota Avalon (12.2004 - 07.2007) sedan, 3 nəsil, XX30
Toyota Blade (12.2009 - 04.2012) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150
Toyota Blade (12.2006 - 11.2009) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150
Toyota Camry (04.2017 - 07.2018) 2-й restylinq, sedan, 8 nəsil, XV55
Toyota Camry (08.2014 - 04.2017) restylinq, sedan, 8 nəsil, XV55
Toyota Camry (08.2011 - 11.2014) sedan, 8 nəsil, XV50
Toyota Camry (06.2009 - 09.2011) restylinq, sedan, 7 nəsil, XV40
Toyota Camry (01.2006 - 05.2009) sedan, 7 nəsil, XV40
Toyota Camry (05.2014 - 05.2017) restylinq, sedan, 8 nəsil, XV50
Toyota Camry (08.2011 - 04.2014) sedan, 8 nəsil, XV50
Toyota Camry (01.2009 - 10.2011) restylinq, sedan, 7 nəsil, XV40
Toyota Camry (01.2006 - 12.2008) sedan, 7 nəsil, XV40
Toyota Estima (05.2012 - 05.2016) 2-й restylinq, минивэн, 3 nəsil, AHR20, XR50
Toyota Estima (12.2008 - 04.2012) restylinq, минивэн, 3 nəsil, AHR20, XR50
Toyota Estima (01.2006 - 11.2008) минивэн, 3 nəsil, AHR20, XR50
Toyota Harrier (02.2003 - 07.2013) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XU30
Toyota Highlander (03.2013 - 02.2016) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, XU50
Toyota Highlander (08.2010 - 11.2013) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XU40
Toyota Highlander (05.2007 - 08.2010) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XU40
Toyota Highlander (03.2013 - 01.2017) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, XU50
Toyota Highlander (08.2010 - 12.2013) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XU40
Toyota Mark X Zio (02.2011 - 11.2013) restylinq, минивэн, 1 nəsil, NA10
Toyota Mark X Zio (09.2007 - 01.2011) минивэн, 1 nəsil, NA10
Toyota Previa (01.2006 - 10.2019) минивэн, 3 nəsil, XR50
Toyota RAV4 (09.2008 - 09.2014) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, XA30
Toyota RAV4 (11.2005 - 07.2008) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, XA30
Toyota Sienna (10.2014 - 11.2017) restylinq, минивэн, 3 nəsil, XL30
Toyota Sienna (01.2010 - 09.2014) минивэн, 3 nəsil, XL30
Toyota Sienna (09.2006 - 12.2009) restylinq, минивэн, 2 nəsil, XL20
Toyota Vanguard (02.2010 - 11.2013) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XA30
Toyota Vanguard (08.2007 - 01.2010) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XA30
Toyota Vellfire (01.2015 - 12.2017) минивэн, 2 nəsil, H30
Toyota Vellfire (11.2011 - 01.2015) restylinq, минивэн, 1 nəsil, H20
Toyota Vellfire (05.2008 - 10.2011) минивэн, 1 nəsil, H20
Toyota Venza (05.2012 - 11.2015) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, GV10
Toyota Venza (01.2008 - 04.2012) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, GV10

Toyota 2GR-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 2GR-FE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2GR-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 2GR-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2GR-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 2GR-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2GR-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2GR-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.