Toyota 2C-T mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 1974 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 82 - 91 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 160 (16) / 2400 167 (17) / 2400 173 (18) / 2600 174 (18) / 2000 177 (18) / 2200 177 (18) / 2600 190 (19) / 2600 |
İstifadə olunan yanacaq | Dizel |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 6.4 |
Mühərrik növü | Sıralı, 4-silindrli |
Püskürmə | Распределенный впрыск |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 82 (60) / 4500 83 (61) / 4000 85 (63) / 4500 88 (65) / 4000 88 (65) / 4500 91 (67) / 4400 |
Sıxılma nisbəti | 23 |
Silindr diametri, mm | 86 |
Porşen, mm | 85 |
Supercharger | Turbo |
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi | xeyr |
Klapan | SOHC OHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 2 |
Start-Stop | xeyr |
Toyota Caldina (01.1996 - 08.1997) | restylinq, vaqon, 1 nəsil, T190 |
Toyota Camry (06.1992 - 06.1994) | restylinq, sedan, 3 nəsil, V30 |
Toyota Camry (07.1990 - 05.1992) | sedan, 3 nəsil, V30 |
Toyota Camry (08.1986 - 06.1990) | sedan, 2 nəsil, V20 |
Toyota Carina (08.1996 - 07.1998) | sedan, 7 nəsil, T210 |
Toyota Carina E (04.1996 - 12.1997) | restylinq, liftback, 6 nəsil, T190 |
Toyota Carina E (04.1996 - 11.1997) | restylinq, vaqon, 6 nəsil, T190 |
Toyota Carina E (04.1996 - 11.1997) | restylinq, sedan, 6 nəsil, T190 |
Toyota Corona Premio (01.1996 - 11.1997) | sedan, 1 nəsil, T210 |
Toyota Lite Ace (01.1992 - 09.1996) | минивэн, 4 nəsil, R20, R30 |
Toyota Lite Ace (08.1988 - 12.1991) | restylinq, минивэн, 3 nəsil, M30, M40 |
Toyota Lite Ace (09.1985 - 07.1988) | минивэн, 3 nəsil, M30, M40 |
Toyota Master Ace Surf (08.1988 - 12.1991) | 2-й restylinq, минивэн, 1 nəsil, R20, R30 |
Toyota Town Ace (01.1992 - 09.1996) | 3-й restylinq, минивэн, 2 nəsil, R20, R30 |
Toyota Town Ace (01.1988 - 09.1991) | 2-й restylinq, минивэн, 2 nəsil, R20, R30 |
Toyota Town Ace (08.1985 - 07.1988) | restylinq, минивэн, 2 nəsil, R20, R30 |
Toyota Vista (06.1992 - 06.1994) | restylinq, sedan, 3 nəsil, V30 |
Toyota Vista (06.1992 - 06.1994) | restylinq, sedan, 3 nəsil, V30 |
Toyota Vista (07.1990 - 05.1992) | sedan, 3 nəsil, V30 |
Toyota Vista (07.1990 - 05.1992) | sedan, 3 nəsil, V30 |
Toyota Vista (08.1988 - 07.1990) | restylinq, sedan, 2 nəsil, V20 |
Toyota Vista (08.1988 - 07.1990) | restylinq, sedan, 2 nəsil, V20 |
Toyota Vista (08.1986 - 07.1988) | sedan, 2 nəsil, V20 |
Toyota 2C-T – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2C-T mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Toyota 2C-T mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Toyota 2C-T mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2C-T mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.