Toyota 1ZZ-FE mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 1794 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 118 - 145 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 156 (16) / 4200 160 (16) / 4200 161 (16) / 4200 165 (17) / 4200 165 (17) / 4400 169 (17) / 4200 169 (17) / 4400 170 (17) / 4200 171 (17) / 4000 171 (17) / 4200 171 (17) / 4400 172 (18) / 4200 192 (20) / 4000 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Regular (AI-92, AI-95) Benzin Benzin AI-95 |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 6.9 - 9.9 |
Mühərrik növü | Sıralı, 4-silindrli |
Püskürmə | распределенный впрыск топлива |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 118 (87) / 6000 120 (88) / 5600 123 (90) / 6000 124 (91) / 6000 125 (92) / 5600 125 (92) / 6000 126 (93) / 6000 128 (94) / 6000 129 (95) / 6000 130 (96) / 6000 132 (97) / 6000 135 (99) / 6000 136 (100) / 6000 140 (103) / 6400 143 (105) / 6400 145 (107) / 6400 |
Sıxılma nisbəti | 9.8 - 10 |
Silindr diametri, mm | 79 - 86 |
Porşen, mm | 86 - 92 |
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi | xeyr |
CO2 emissiyası, q/km | 171 - 200 |
Klapan | DOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | xeyr |
Toyota Allex (04.2004 - 10.2006) | 2-й restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E120 |
Toyota Allex (09.2002 - 03.2004) | restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E120 |
Toyota Allion (12.2004 - 05.2007) | restylinq, sedan, 1 nəsil, T240 |
Toyota Allion (12.2001 - 11.2004) | sedan, 1 nəsil, T240 |
Toyota Avensis (06.2006 - 11.2008) | restylinq, vaqon, 2 nəsil, T250 |
Toyota Avensis (06.2006 - 11.2008) | restylinq, liftback, 2 nəsil, T250 |
Toyota Avensis (06.2006 - 11.2008) | restylinq, sedan, 2 nəsil, T250 |
Toyota Avensis (01.2003 - 12.2006) | vaqon, 2 nəsil, T250 |
Toyota Avensis (01.2003 - 12.2006) | liftback, 2 nəsil, T250 |
Toyota Avensis (01.2003 - 12.2006) | sedan, 2 nəsil, T250 |
Toyota Avensis (07.2000 - 01.2003) | restylinq, liftback, 1 nəsil, T220 |
Toyota Avensis (07.2000 - 01.2003) | restylinq, vaqon, 1 nəsil, T220 |
Toyota Avensis (07.2000 - 01.2003) | restylinq, sedan, 1 nəsil, T220 |
Toyota Avensis (06.2006 - 10.2008) | restylinq, vaqon, 2 nəsil, T250 |
Toyota Avensis (06.2006 - 10.2008) | restylinq, sedan, 2 nəsil, T250 |
Toyota Avensis (01.2003 - 05.2006) | vaqon, 2 nəsil, T250 |
Toyota Avensis (01.2003 - 05.2006) | sedan, 2 nəsil, T250 |
Toyota Caldina (01.2005 - 05.2007) | restylinq, vaqon, 3 nəsil, T240 |
Toyota Caldina (09.2002 - 12.2004) | vaqon, 3 nəsil, T240 |
Toyota Celica (08.2002 - 09.2005) | restylinq, hetçbek 3 дв., 7 nəsil, T230 |
Toyota Celica (08.1999 - 07.2002) | hetçbek 3 дв., 7 nəsil, T230 |
Toyota Celica (08.2002 - 10.2005) | restylinq, hetçbek 3 дв., 7 nəsil, T230 |
Toyota Celica (08.1999 - 07.2002) | hetçbek 3 дв., 7 nəsil, T230 |
Toyota Celica (08.2002 - 04.2006) | restylinq, hetçbek 3 дв., 7 nəsil, T230 |
Toyota Celica (08.1999 - 07.2002) | hetçbek 3 дв., 7 nəsil, T230 |
Toyota Corolla (04.2004 - 10.2006) | 2-й restylinq, sedan, 9 nəsil, E120 |
Toyota Corolla (09.2002 - 03.2004) | restylinq, sedan, 9 nəsil, E120 |
Toyota Corolla (08.2000 - 08.2002) | sedan, 9 nəsil, E120 |
Toyota Corolla (01.2002 - 12.2007) | sedan, 9 nəsil, E130 |
Toyota Corolla (01.1999 - 11.2001) | restylinq, sedan, 8 nəsil, E110 |
Toyota Corolla (05.1997 - 12.2000) | sedan, 8 nəsil, E110 |
Toyota Corolla Altis (05.2004 - 07.2008) | restylinq, sedan, 1 nəsil |
Toyota Corolla Altis (08.2000 - 04.2004) | sedan, 1 nəsil |
Toyota Corolla Fielder (04.2004 - 09.2006) | 2-й restylinq, vaqon, 1 nəsil, E120 |
Toyota Corolla Fielder (09.2002 - 03.2004) | restylinq, vaqon, 1 nəsil, E120 |
Toyota Corolla Fielder (08.2000 - 08.2002) | vaqon, 1 nəsil, E120 |
Toyota Corolla Runx (04.2004 - 09.2006) | 2-й restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E120 |
Toyota Corolla Runx (09.2002 - 03.2004) | restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E120 |
Toyota Corolla Spacio (04.2003 - 06.2007) | restylinq, минивэн, 2 nəsil, E120 |
Toyota Corolla Spacio (05.2001 - 03.2003) | минивэн, 2 nəsil, E120 |
Toyota Corolla Verso (06.2007 - 02.2009) | restylinq, минивэн, 2 nəsil, AR10 |
Toyota Corolla Verso (02.2004 - 05.2007) | минивэн, 2 nəsil, AR10 |
Toyota Corolla Verso (05.2001 - 01.2004) | минивэн, 1 nəsil, E120 |
Toyota Corolla Verso (06.2007 - 03.2009) | restylinq, минивэн, 2 nəsil, AR10 |
Toyota Corolla Verso (02.2004 - 05.2007) | минивэн, 2 nəsil, AR10 |
Toyota Isis (05.2007 - 08.2009) | restylinq, минивэн, 1 nəsil, XM10 |
Toyota Isis (09.2004 - 04.2007) | минивэн, 1 nəsil, XM10 |
Toyota Matrix (01.2002 - 12.2007) | hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E130 |
Toyota MR-S (08.2002 - 04.2007) | restylinq, kabrio, 3 nəsil, W30 |
Toyota MR-S (10.1999 - 07.2002) | kabrio, 3 nəsil, W30 |
Toyota Opa (06.2002 - 08.2005) | restylinq, vaqon, 1 nəsil, XT10 |
Toyota Opa (05.2000 - 05.2002) | vaqon, 1 nəsil, XT10 |
Toyota Premio (12.2004 - 05.2007) | restylinq, sedan, 1 nəsil, T240 |
Toyota Premio (12.2001 - 11.2004) | sedan, 1 nəsil, T240 |
Toyota RAV4 (08.2003 - 10.2005) | restylinq, jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, XA20 |
Toyota RAV4 (08.2003 - 10.2005) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XA20 |
Toyota RAV4 (05.2000 - 07.2003) | jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, XA20 |
Toyota RAV4 (05.2000 - 07.2003) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XA20 |
Toyota RAV4 (08.2003 - 12.2005) | restylinq, jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, XA20 |
Toyota RAV4 (08.2003 - 12.2005) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XA20 |
Toyota RAV4 (05.2000 - 08.2003) | jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, XA20 |
Toyota RAV4 (05.2000 - 08.2003) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XA20 |
Toyota Vista (04.2000 - 07.2003) | restylinq, sedan, 5 nəsil, V50 |
Toyota Vista (07.1998 - 03.2000) | sedan, 5 nəsil, V50 |
Toyota Vista Ardeo (04.2000 - 07.2003) | restylinq, vaqon, 1 nəsil, V50 |
Toyota Vista Ardeo (07.1998 - 03.2000) | vaqon, 1 nəsil, V50 |
Toyota Voltz (08.2002 - 04.2004) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, E130 |
Toyota WiLL VS (04.2001 - 04.2004) | hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, XE120 |
Toyota Wish (09.2005 - 03.2009) | restylinq, минивэн, 1 nəsil, XE10 |
Toyota Wish (01.2003 - 08.2005) | минивэн, 1 nəsil, XE10 |
Toyota 1ZZ-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 1ZZ-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Toyota 1ZZ-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Toyota 1ZZ-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 1ZZ-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.