Toyota 1UZ-FE mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 3968 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 245 - 300 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 350 (36) / 4400 350 (36) / 4500 353 (36) / 4000 353 (36) / 4400 353 (36) / 4500 353 (36) / 4600 363 (37) / 4600 365 (37) / 4500 366 (37) / 4500 398 (41) / 4000 402 (41) / 4000 407 (42) / 4000 420 (43) / 4000 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Premium (AI-98) Benzin AI-95 |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 6.7 - 18 |
Mühərrik növü | V-şəkilli, 8-silindrli |
Püskürmə | распределенный впрыск топлива |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 245 (180) / 5300 250 (184) / 5300 260 (191) / 5300 260 (191) / 5400 264 (194) / 5300 265 (195) / 5400 280 (206) / 6000 284 (209) / 6000 290 (213) / 5300 290 (213) / 6000 300 (221) / 6000 |
Sıxılma nisbəti | 10.5 |
Silindr diametri, mm | 87.5 |
Porşen, mm | 82.5 |
CO2 emissiyası, q/km | 291 |
Klapan | DOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Toyota Aristo (08.1994 - 07.1997) | restylinq, sedan, 1 nəsil, S140 |
Toyota Aristo (10.1991 - 07.1994) | sedan, 1 nəsil, S140 |
Toyota Celsior (08.1997 - 07.2000) | restylinq, sedan, 2 nəsil, XF20 |
Toyota Celsior (10.1994 - 07.1997) | sedan, 2 nəsil, XF20 |
Toyota Celsior (10.1992 - 09.1994) | restylinq, sedan, 1 nəsil, XF10 |
Toyota Celsior (10.1989 - 09.1992) | sedan, 1 nəsil, XF10 |
Toyota Crown (08.1989 - 09.1991) | restylinq, sedan, 8 nəsil, S130 |
Toyota Crown Majesta (08.2001 - 06.2004) | restylinq, sedan, 3 nəsil, S170 |
Toyota Crown Majesta (09.1999 - 07.2001) | sedan, 3 nəsil, S170 |
Toyota Crown Majesta (07.1997 - 08.1999) | restylinq, sedan, 2 nəsil, S150 |
Toyota Crown Majesta (08.1995 - 06.1997) | sedan, 2 nəsil, S150 |
Toyota Crown Majesta (08.1993 - 07.1995) | restylinq, sedan, 1 nəsil, S140 |
Toyota Crown Majesta (10.1991 - 07.1993) | sedan, 1 nəsil, S140 |
Toyota Soarer (08.1996 - 03.2001) | 2-й restylinq, kupe, 3 nəsil, Z30 |
Toyota Soarer (01.1994 - 07.1996) | restylinq, kupe, 3 nəsil, Z30 |
Toyota Soarer (05.1991 - 12.1993) | kupe, 3 nəsil, Z30 |
Toyota 1UZ-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 1UZ-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Toyota 1UZ-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Toyota 1UZ-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 1UZ-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.