Mühərrik: Toyota 1UZ-FE

Toyota 1UZ-FE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 3968
Mühərrikin gücü, a.g. 245 - 300
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 350 (36) / 4400
350 (36) / 4500
353 (36) / 4000
353 (36) / 4400
353 (36) / 4500
353 (36) / 4600
363 (37) / 4600
365 (37) / 4500
366 (37) / 4500
398 (41) / 4000
402 (41) / 4000
407 (42) / 4000
420 (43) / 4000
İstifadə olunan yanacaq Benzin Premium (AI-98)
Benzin AI-95
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 6.7 - 18
Mühərrik növü V-şəkilli, 8-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 245 (180) / 5300
250 (184) / 5300
260 (191) / 5300
260 (191) / 5400
264 (194) / 5300
265 (195) / 5400
280 (206) / 6000
284 (209) / 6000
290 (213) / 5300
290 (213) / 6000
300 (221) / 6000
Sıxılma nisbəti 10.5
Silindr diametri, mm 87.5
Porşen, mm 82.5
CO2 emissiyası, q/km 291
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4

1UZ-FE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Aristo (08.1994 - 07.1997) restylinq, sedan, 1 nəsil, S140
Toyota Aristo (10.1991 - 07.1994) sedan, 1 nəsil, S140
Toyota Celsior (08.1997 - 07.2000) restylinq, sedan, 2 nəsil, XF20
Toyota Celsior (10.1994 - 07.1997) sedan, 2 nəsil, XF20
Toyota Celsior (10.1992 - 09.1994) restylinq, sedan, 1 nəsil, XF10
Toyota Celsior (10.1989 - 09.1992) sedan, 1 nəsil, XF10
Toyota Crown (08.1989 - 09.1991) restylinq, sedan, 8 nəsil, S130
Toyota Crown Majesta (08.2001 - 06.2004) restylinq, sedan, 3 nəsil, S170
Toyota Crown Majesta (09.1999 - 07.2001) sedan, 3 nəsil, S170
Toyota Crown Majesta (07.1997 - 08.1999) restylinq, sedan, 2 nəsil, S150
Toyota Crown Majesta (08.1995 - 06.1997) sedan, 2 nəsil, S150
Toyota Crown Majesta (08.1993 - 07.1995) restylinq, sedan, 1 nəsil, S140
Toyota Crown Majesta (10.1991 - 07.1993) sedan, 1 nəsil, S140
Toyota Soarer (08.1996 - 03.2001) 2-й restylinq, kupe, 3 nəsil, Z30
Toyota Soarer (01.1994 - 07.1996) restylinq, kupe, 3 nəsil, Z30
Toyota Soarer (05.1991 - 12.1993) kupe, 3 nəsil, Z30

Toyota 1UZ-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 1UZ-FE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 1UZ-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 1UZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1UZ-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 1UZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1UZ-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 1UZ-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.