Mühərrik: Toyota 1NZ-FXE

Toyota 1NZ-FXE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1496
Mühərrikin gücü, a.g. 58 - 78
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 102 (10) / 4000
110 (11) / 4000
111 (11) / 3600
111 (11) / 4000
111 (11) / 4200
111 (11) / 4400
115 (12) / 4200
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin
Benzin AI-95
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 2.9 - 5.9
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə электронная система впрыска топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 58 (43) / 4000
70 (51) / 4500
72 (53) / 4500
73 (54) / 4800
74 (54) / 4800
74 (54) / 6000
76 (56) / 5000
77 (57) / 5000
78 (57) / 5000
Sıxılma nisbəti 13.4
Silindr diametri, mm 75
Porşen, mm 84.7 - 85
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 61 - 104
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop опционально

1NZ-FXE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Aqua (06.2017 - 06.2021) 2-й restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, P10
Toyota Aqua (12.2014 - 05.2017) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, P10
Toyota Aqua (11.2011 - 11.2014) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, P10
Toyota Corolla Axio (10.2017 - ∞) 2-й restylinq, sedan, 2 nəsil, E160
Toyota Corolla Axio (03.2015 - 09.2017) restylinq, sedan, 2 nəsil, E160
Toyota Corolla Axio (05.2012 - 03.2015) sedan, 2 nəsil, E160
Toyota Corolla Fielder (10.2017 - ∞) 2-й restylinq, vaqon, 3 nəsil, E160
Toyota Corolla Fielder (03.2015 - 09.2017) restylinq, vaqon, 3 nəsil, E160
Toyota Corolla Fielder (05.2012 - 03.2015) vaqon, 3 nəsil, E160
Toyota Prius (11.2005 - 05.2009) restylinq, liftback, 2 nəsil, XW20
Toyota Prius (09.2003 - 10.2005) liftback, 2 nəsil, XW20
Toyota Prius (05.2000 - 08.2003) restylinq, sedan, 1 nəsil, XW11
Toyota Prius (11.2005 - 02.2009) restylinq, liftback, 2 nəsil, XW20
Toyota Prius (09.2003 - 10.2005) liftback, 2 nəsil, XW20
Toyota Prius (05.2000 - 08.2003) restylinq, sedan, 1 nəsil, XW11
Toyota Prius (11.2005 - 12.2011) restylinq, liftback, 2 nəsil, XW20
Toyota Prius (09.2003 - 10.2005) liftback, 2 nəsil, XW20
Toyota Prius (05.2000 - 08.2003) restylinq, sedan, 1 nəsil, XW11
Toyota Prius (10.1997 - 04.2000) sedan, 1 nəsil, XW10
Toyota Prius C (11.2014 - 12.2016) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, NHP10
Toyota Prius C (02.2012 - 12.2014) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, NHP10
Toyota Probox (09.2014 - ∞) restylinq, vaqon, 1 nəsil, XP50, XP160
Toyota Sienta (09.2018 - ∞) restylinq, минивэн, 2 nəsil, XP170
Toyota Sienta (07.2015 - 08.2018) минивэн, 2 nəsil, XP170
Toyota Succeed (09.2014 - 05.2020) restylinq, vaqon, 1 nəsil, XP50, XP160
Toyota Vitz (01.2017 - 01.2020) 2-й restylinq, hetçbek 5 qapı, 3 nəsil
Toyota Yaris (07.2014 - 03.2017) restylinq, hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, XP130
Toyota Yaris (12.2010 - 06.2014) hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, XP130

Toyota 1NZ-FXE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 1NZ-FXE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 1NZ-FXE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 1NZ-FXE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1NZ-FXE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 1NZ-FXE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1NZ-FXE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 1NZ-FXE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.