Mühərrik: Toyota 1MZ-FE

Toyota 1MZ-FE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 2994
Mühərrikin gücü, a.g. 186 - 220
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 264 (27) / 5200
267 (27) / 4000
273 (28) / 4300
275 (28) / 4400
283 (29) / 4000
283 (29) / 4400
283 (29) / 4500
284 (29) / 4400
285 (29) / 4400
287 (29) / 4400
289 (29) / 4400
290 (30) / 4400
293 (30) / 4400
298 (30) / 4400
299 (30) / 4400
301 (31) / 4400
304 (31) / 4400
İstifadə olunan yanacaq Benzin Premium (AI-98)
Benzin AI-95
Benzin AI-92
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 8.2 - 14
Mühərrik növü V-şəkilli, 6-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 186 (137) / 5300
188 (138) / 5200
190 (140) / 5300
190 (140) / 5700
192 (141) / 5200
192 (141) / 5300
194 (143) / 5200
197 (145) / 5600
198 (146) / 5200
200 (147) / 5200
200 (147) / 5400
201 (148) / 5600
203 (149) / 5200
204 (150) / 5600
210 (154) / 5300
210 (154) / 5400
210 (154) / 5800
215 (158) / 5800
220 (162) / 5200
220 (162) / 5800
Sıxılma nisbəti 9.6 - 10.5
Silindr diametri, mm 87.5
Porşen, mm 83
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 242 - 288
Klapan DOHC
SOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

1MZ-FE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Alphard (04.2005 - 05.2008) restylinq, минивэн, 1 nəsil, H10
Toyota Alphard (05.2002 - 03.2005) минивэн, 1 nəsil, H10
Toyota Avalon (06.2003 - 11.2004) restylinq, sedan, 2 nəsil, XX20
Toyota Avalon (08.1999 - 05.2003) sedan, 2 nəsil, XX20
Toyota Avalon (03.1994 - 09.1997) sedan, 1 nəsil, XX10
Toyota Avalon (10.1997 - 03.2000) restylinq, sedan, 1 nəsil, XX10
Toyota Avalon (09.1994 - 09.1997) sedan, 1 nəsil, XX10
Toyota Camry (07.2004 - 03.2006) restylinq, sedan, 6 nəsil, XV30
Toyota Camry (09.2001 - 06.2004) sedan, 6 nəsil, XV30
Toyota Camry (08.1999 - 01.2002) restylinq, sedan, 5 nəsil, XV20
Toyota Camry (08.1996 - 03.2000) sedan, 5 nəsil, XV20
Toyota Camry (07.2004 - 06.2006) restylinq, sedan, 6 nəsil, XV30
Toyota Camry (06.2001 - 06.2004) sedan, 6 nəsil, XV30
Toyota Camry (08.1999 - 07.2001) restylinq, sedan, 5 nəsil, XV20
Toyota Camry (08.1996 - 07.1999) sedan, 5 nəsil, XV20
Toyota Camry (09.1991 - 09.1996) kupe, 4 nəsil, XV10
Toyota Camry (09.1991 - 07.1997) vaqon, 4 nəsil, XV10
Toyota Camry (09.1991 - 06.1996) sedan, 4 nəsil, XV10
Toyota Estima (05.2003 - 12.2005) restylinq, минивэн, 2 nəsil, AHR10, XR30, XR40
Toyota Estima (01.2000 - 06.2003) минивэн, 2 nəsil, AHR10, XR30, XR40
Toyota Harrier (02.2003 - 07.2013) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XU30
Toyota Harrier (11.2000 - 01.2003) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU10
Toyota Harrier (12.1997 - 10.2000) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU10
Toyota Highlander (11.2000 - 07.2003) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU20
Toyota Kluger V (08.2003 - 03.2007) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU20
Toyota Kluger V (11.2000 - 07.2003) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU20
Toyota Mark II Wagon Qualis (08.1999 - 01.2002) restylinq, vaqon, 1 nəsil, XV20
Toyota Mark II Wagon Qualis (04.1997 - 07.1999) vaqon, 1 nəsil, XV20
Toyota Pronard (09.2002 - 05.2003) restylinq, sedan, 1 nəsil, XX20
Toyota Pronard (04.2000 - 08.2002) sedan, 1 nəsil, XX20
Toyota Sienna (07.2000 - 05.2003) restylinq, минивэн, 1 nəsil, XL10
Toyota Sienna (08.1997 - 06.2000) минивэн, 1 nəsil, XL10
Toyota Solara (09.2001 - 06.2003) restylinq, kupe, 1 nəsil, XV20
Toyota Solara (09.2001 - 06.2003) restylinq, kabrio, 1 nəsil, XV20
Toyota Solara (08.1998 - 08.2001) kupe, 1 nəsil, XV20
Toyota Solara (06.1998 - 07.2001) kabrio, 1 nəsil, XV20
Toyota Windom (07.2004 - 02.2006) restylinq, sedan, 3 nəsil, V30
Toyota Windom (08.2001 - 06.2004) sedan, 3 nəsil, V30
Toyota Windom (08.1999 - 07.2001) restylinq, sedan, 2 nəsil, V20
Toyota Windom (08.1996 - 07.1999) sedan, 2 nəsil, V20

Toyota 1MZ-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 1MZ-FE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 1MZ-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 1MZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1MZ-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 1MZ-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1MZ-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 1MZ-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.