Toyota 1MZ-FE mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 2994 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 186 - 220 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 264 (27) / 5200 267 (27) / 4000 273 (28) / 4300 275 (28) / 4400 283 (29) / 4000 283 (29) / 4400 283 (29) / 4500 284 (29) / 4400 285 (29) / 4400 287 (29) / 4400 289 (29) / 4400 290 (30) / 4400 293 (30) / 4400 298 (30) / 4400 299 (30) / 4400 301 (31) / 4400 304 (31) / 4400 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Premium (AI-98) Benzin AI-95 Benzin AI-92 |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 8.2 - 14 |
Mühərrik növü | V-şəkilli, 6-silindrli |
Püskürmə | распределенный впрыск топлива |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 186 (137) / 5300 188 (138) / 5200 190 (140) / 5300 190 (140) / 5700 192 (141) / 5200 192 (141) / 5300 194 (143) / 5200 197 (145) / 5600 198 (146) / 5200 200 (147) / 5200 200 (147) / 5400 201 (148) / 5600 203 (149) / 5200 204 (150) / 5600 210 (154) / 5300 210 (154) / 5400 210 (154) / 5800 215 (158) / 5800 220 (162) / 5200 220 (162) / 5800 |
Sıxılma nisbəti | 9.6 - 10.5 |
Silindr diametri, mm | 87.5 |
Porşen, mm | 83 |
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi | xeyr |
CO2 emissiyası, q/km | 242 - 288 |
Klapan | DOHC SOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | xeyr |
Toyota Alphard (04.2005 - 05.2008) | restylinq, минивэн, 1 nəsil, H10 |
Toyota Alphard (05.2002 - 03.2005) | минивэн, 1 nəsil, H10 |
Toyota Avalon (06.2003 - 11.2004) | restylinq, sedan, 2 nəsil, XX20 |
Toyota Avalon (08.1999 - 05.2003) | sedan, 2 nəsil, XX20 |
Toyota Avalon (03.1994 - 09.1997) | sedan, 1 nəsil, XX10 |
Toyota Avalon (10.1997 - 03.2000) | restylinq, sedan, 1 nəsil, XX10 |
Toyota Avalon (09.1994 - 09.1997) | sedan, 1 nəsil, XX10 |
Toyota Camry (07.2004 - 03.2006) | restylinq, sedan, 6 nəsil, XV30 |
Toyota Camry (09.2001 - 06.2004) | sedan, 6 nəsil, XV30 |
Toyota Camry (08.1999 - 01.2002) | restylinq, sedan, 5 nəsil, XV20 |
Toyota Camry (08.1996 - 03.2000) | sedan, 5 nəsil, XV20 |
Toyota Camry (07.2004 - 06.2006) | restylinq, sedan, 6 nəsil, XV30 |
Toyota Camry (06.2001 - 06.2004) | sedan, 6 nəsil, XV30 |
Toyota Camry (08.1999 - 07.2001) | restylinq, sedan, 5 nəsil, XV20 |
Toyota Camry (08.1996 - 07.1999) | sedan, 5 nəsil, XV20 |
Toyota Camry (09.1991 - 09.1996) | kupe, 4 nəsil, XV10 |
Toyota Camry (09.1991 - 07.1997) | vaqon, 4 nəsil, XV10 |
Toyota Camry (09.1991 - 06.1996) | sedan, 4 nəsil, XV10 |
Toyota Estima (05.2003 - 12.2005) | restylinq, минивэн, 2 nəsil, AHR10, XR30, XR40 |
Toyota Estima (01.2000 - 06.2003) | минивэн, 2 nəsil, AHR10, XR30, XR40 |
Toyota Harrier (02.2003 - 07.2013) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XU30 |
Toyota Harrier (11.2000 - 01.2003) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU10 |
Toyota Harrier (12.1997 - 10.2000) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU10 |
Toyota Highlander (11.2000 - 07.2003) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU20 |
Toyota Kluger V (08.2003 - 03.2007) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU20 |
Toyota Kluger V (11.2000 - 07.2003) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, XU20 |
Toyota Mark II Wagon Qualis (08.1999 - 01.2002) | restylinq, vaqon, 1 nəsil, XV20 |
Toyota Mark II Wagon Qualis (04.1997 - 07.1999) | vaqon, 1 nəsil, XV20 |
Toyota Pronard (09.2002 - 05.2003) | restylinq, sedan, 1 nəsil, XX20 |
Toyota Pronard (04.2000 - 08.2002) | sedan, 1 nəsil, XX20 |
Toyota Sienna (07.2000 - 05.2003) | restylinq, минивэн, 1 nəsil, XL10 |
Toyota Sienna (08.1997 - 06.2000) | минивэн, 1 nəsil, XL10 |
Toyota Solara (09.2001 - 06.2003) | restylinq, kupe, 1 nəsil, XV20 |
Toyota Solara (09.2001 - 06.2003) | restylinq, kabrio, 1 nəsil, XV20 |
Toyota Solara (08.1998 - 08.2001) | kupe, 1 nəsil, XV20 |
Toyota Solara (06.1998 - 07.2001) | kabrio, 1 nəsil, XV20 |
Toyota Windom (07.2004 - 02.2006) | restylinq, sedan, 3 nəsil, V30 |
Toyota Windom (08.2001 - 06.2004) | sedan, 3 nəsil, V30 |
Toyota Windom (08.1999 - 07.2001) | restylinq, sedan, 2 nəsil, V20 |
Toyota Windom (08.1996 - 07.1999) | sedan, 2 nəsil, V20 |
Toyota 1MZ-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 1MZ-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Toyota 1MZ-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Toyota 1MZ-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 1MZ-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.