Mühərrik: Toyota 1KD-FTV

Toyota 1KD-FTV mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 2982
Mühərrikin gücü, a.g. 136 - 190
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 300 (31) / 2400
300 (31) / 3200
343 (35) / 1600
343 (35) / 3400
352 (36) / 1400
352 (36) / 1800
352 (36) / 3400
360 (37) / 3200
410 (42) / 2600
410 (42) / 2800
420 (43) / 3000
420 (43) / 4000
İstifadə olunan yanacaq Dizel
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 7.8 - 13
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə birbaşa yanacaq yeridilməsi Common-rail
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 136 (100) / 3400
144 (106) / 3400
163 (120) / 3400
163 (120) / 4000
166 (122) / 3400
170 (125) / 3400
171 (126) / 3400
171 (126) / 3600
173 (127) / 3400
190 (140) / 3400
Sıxılma nisbəti 15 - 18.4
Silindr diametri, mm 96
Porşen, mm 103
Supercharger Turbo
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 203 - 227
Klapan DOHC
SOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr
Система нейтрализации отработавших газов Bəli

1KD-FTV istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Dyna (04.2016 - 06.2021) 3-й restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil
Toyota Dyna (04.2016 - 09.2020) 3-й restylinq, цельнометаллический фургон, 7 nəsil
Toyota Dyna (08.2007 - 04.2016) 2-й restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil
Toyota Dyna (08.2007 - 04.2016) 2-й restylinq, цельнометаллический фургон, 7 nəsil
Toyota Fortuner (11.2011 - 06.2015) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, AN50, AN60
Toyota Hiace (12.2013 - ∞) 3-й restylinq, автобус, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (12.2013 - ∞) 3-й restylinq, цельнометаллический фургон, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (07.2010 - 11.2013) 2-й restylinq, автобус, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (07.2010 - 11.2013) 2-й restylinq, цельнометаллический фургон, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (08.2007 - 06.2010) restylinq, автобус, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (08.2007 - 06.2010) restylinq, цельнометаллический фургон, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (07.2010 - 12.2017) restylinq, минивэн, 5 nəsil, H200
Toyota Hilux (07.2011 - 01.2015) 2-й restylinq, пикап, 7 nəsil, AN20, AN30
Toyota Hilux (08.2008 - 08.2011) restylinq, пикап, 7 nəsil, AN10, AN20
Toyota Hilux (08.2004 - 08.2008) пикап, 7 nəsil, AN10, AN20
Toyota Hilux (07.2011 - 10.2015) пикап, 7 nəsil, AN10, AN20, AN30
Toyota Hilux Surf (10.2002 - 06.2005) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210
Toyota Hilux Surf (07.2000 - 09.2002) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, N180
Toyota Land Cruiser Prado (09.2017 - ∞) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) restylinq, jeep/suv 3 дв., 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 08.2013) jeep/suv 3 дв., 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 08.2013) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (01.2002 - 12.2009) jeep/suv 3 дв., 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (01.2002 - 12.2009) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 08.2002) restylinq, jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 08.2002) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 10.2013) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (10.2002 - 08.2009) jeep/suv 3 дв., 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (10.2002 - 08.2009) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 09.2002) restylinq, jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 09.2002) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90
Toyota Regius Ace (12.2013 - 04.2020) 3-й restylinq, минивэн, 2 nəsil, H200
Toyota Regius Ace (07.2010 - 12.2013) 2-й restylinq, минивэн, 2 nəsil, H200
Toyota Regius Ace (08.2007 - 06.2010) restylinq, минивэн, 2 nəsil, H200
Toyota ToyoAce (04.2016 - ∞) 3-й restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil
Toyota ToyoAce (04.2016 - 03.2020) 3-й restylinq, цельнометаллический фургон, 7 nəsil
Toyota ToyoAce (08.2007 - 04.2016) 2-й restylinq, цельнометаллический фургон, 7 nəsil
Toyota ToyoAce (08.2007 - 04.2016) 2-й restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil

Toyota 1KD-FTV – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 1KD-FTV mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 1KD-FTV mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 1KD-FTV mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1KD-FTV mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 1KD-FTV mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1KD-FTV mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 1KD-FTV mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.