Toyota 1KD-FTV mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 2982 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 136 - 190 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 300 (31) / 2400 300 (31) / 3200 343 (35) / 1600 343 (35) / 3400 352 (36) / 1400 352 (36) / 1800 352 (36) / 3400 360 (37) / 3200 410 (42) / 2600 410 (42) / 2800 420 (43) / 3000 420 (43) / 4000 |
İstifadə olunan yanacaq | Dizel |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 7.8 - 13 |
Mühərrik növü | Sıralı, 4-silindrli |
Püskürmə | birbaşa yanacaq yeridilməsi Common-rail |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 136 (100) / 3400 144 (106) / 3400 163 (120) / 3400 163 (120) / 4000 166 (122) / 3400 170 (125) / 3400 171 (126) / 3400 171 (126) / 3600 173 (127) / 3400 190 (140) / 3400 |
Sıxılma nisbəti | 15 - 18.4 |
Silindr diametri, mm | 96 |
Porşen, mm | 103 |
Supercharger | Turbo |
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi | xeyr |
CO2 emissiyası, q/km | 203 - 227 |
Klapan | DOHC SOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | xeyr |
Система нейтрализации отработавших газов | Bəli |
Toyota Dyna (04.2016 - 06.2021) | 3-й restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil |
Toyota Dyna (04.2016 - 09.2020) | 3-й restylinq, цельнометаллический фургон, 7 nəsil |
Toyota Dyna (08.2007 - 04.2016) | 2-й restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil |
Toyota Dyna (08.2007 - 04.2016) | 2-й restylinq, цельнометаллический фургон, 7 nəsil |
Toyota Fortuner (11.2011 - 06.2015) | 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, AN50, AN60 |
Toyota Hiace (12.2013 - ∞) | 3-й restylinq, автобус, 5 nəsil, H200 |
Toyota Hiace (12.2013 - ∞) | 3-й restylinq, цельнометаллический фургон, 5 nəsil, H200 |
Toyota Hiace (07.2010 - 11.2013) | 2-й restylinq, автобус, 5 nəsil, H200 |
Toyota Hiace (07.2010 - 11.2013) | 2-й restylinq, цельнометаллический фургон, 5 nəsil, H200 |
Toyota Hiace (08.2007 - 06.2010) | restylinq, автобус, 5 nəsil, H200 |
Toyota Hiace (08.2007 - 06.2010) | restylinq, цельнометаллический фургон, 5 nəsil, H200 |
Toyota Hiace (07.2010 - 12.2017) | restylinq, минивэн, 5 nəsil, H200 |
Toyota Hilux (07.2011 - 01.2015) | 2-й restylinq, пикап, 7 nəsil, AN20, AN30 |
Toyota Hilux (08.2008 - 08.2011) | restylinq, пикап, 7 nəsil, AN10, AN20 |
Toyota Hilux (08.2004 - 08.2008) | пикап, 7 nəsil, AN10, AN20 |
Toyota Hilux (07.2011 - 10.2015) | пикап, 7 nəsil, AN10, AN20, AN30 |
Toyota Hilux Surf (10.2002 - 06.2005) | jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210 |
Toyota Hilux Surf (07.2000 - 09.2002) | 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, N180 |
Toyota Land Cruiser Prado (09.2017 - ∞) | 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150 |
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150 |
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) | restylinq, jeep/suv 3 дв., 4 nəsil, J150 |
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150 |
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 08.2013) | jeep/suv 3 дв., 4 nəsil, J150 |
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 08.2013) | jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150 |
Toyota Land Cruiser Prado (01.2002 - 12.2009) | jeep/suv 3 дв., 3 nəsil, J120 |
Toyota Land Cruiser Prado (01.2002 - 12.2009) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, J120 |
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 08.2002) | restylinq, jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90 |
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 08.2002) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90 |
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150 |
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 10.2013) | jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150 |
Toyota Land Cruiser Prado (10.2002 - 08.2009) | jeep/suv 3 дв., 3 nəsil, J120 |
Toyota Land Cruiser Prado (10.2002 - 08.2009) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, J120 |
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 09.2002) | restylinq, jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, J90 |
Toyota Land Cruiser Prado (06.1999 - 09.2002) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, J90 |
Toyota Regius Ace (12.2013 - 04.2020) | 3-й restylinq, минивэн, 2 nəsil, H200 |
Toyota Regius Ace (07.2010 - 12.2013) | 2-й restylinq, минивэн, 2 nəsil, H200 |
Toyota Regius Ace (08.2007 - 06.2010) | restylinq, минивэн, 2 nəsil, H200 |
Toyota ToyoAce (04.2016 - ∞) | 3-й restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil |
Toyota ToyoAce (04.2016 - 03.2020) | 3-й restylinq, цельнометаллический фургон, 7 nəsil |
Toyota ToyoAce (08.2007 - 04.2016) | 2-й restylinq, цельнометаллический фургон, 7 nəsil |
Toyota ToyoAce (08.2007 - 04.2016) | 2-й restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil |
Toyota 1KD-FTV – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 1KD-FTV mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Toyota 1KD-FTV mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Toyota 1KD-FTV mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 1KD-FTV mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.