Mühərrik: Toyota 1AZ-FSE

Toyota 1AZ-FSE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1998
Mühərrikin gücü, a.g. 147 - 155
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 192 (20) / 4000
196 (20) / 4000
198 (20) / 4000
200 (20) / 4000
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin AI-95
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 5.6 - 10.6
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə VVT-i
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 147 (108) / 5700
150 (110) / 5700
150 (110) / 6000
152 (112) / 6000
155 (114) / 6000
Sıxılma nisbəti 9.8 - 11
Silindr diametri, mm 86
Porşen, mm 86
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 191 - 224
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

1AZ-FSE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Allion (12.2004 - 05.2007) restylinq, sedan, 1 nəsil, T240
Toyota Allion (12.2001 - 11.2004) sedan, 1 nəsil, T240
Toyota Avensis (07.2006 - 02.2010) restylinq, vaqon, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (07.2006 - 02.2010) restylinq, sedan, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (12.2002 - 10.2006) vaqon, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (12.2002 - 06.2006) sedan, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (06.2006 - 11.2008) restylinq, vaqon, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (06.2006 - 11.2008) restylinq, liftback, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (06.2006 - 11.2008) restylinq, sedan, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (01.2003 - 12.2006) vaqon, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (01.2003 - 12.2006) liftback, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (01.2003 - 12.2006) sedan, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (07.2000 - 01.2003) restylinq, liftback, 1 nəsil, T220
Toyota Avensis (07.2000 - 01.2003) restylinq, vaqon, 1 nəsil, T220
Toyota Avensis (07.2000 - 01.2003) restylinq, sedan, 1 nəsil, T220
Toyota Avensis (06.2006 - 10.2008) restylinq, vaqon, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (06.2006 - 10.2008) restylinq, sedan, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (01.2003 - 05.2006) vaqon, 2 nəsil, T250
Toyota Avensis (01.2003 - 05.2006) sedan, 2 nəsil, T250
Toyota Caldina (01.2005 - 05.2007) restylinq, vaqon, 3 nəsil, T240
Toyota Caldina (09.2002 - 12.2004) vaqon, 3 nəsil, T240
Toyota Gaia (04.2001 - 08.2004) restylinq, минивэн, 1 nəsil, XM10
Toyota Isis (05.2007 - 08.2009) restylinq, минивэн, 1 nəsil, XM10
Toyota Isis (09.2004 - 04.2007) минивэн, 1 nəsil, XM10
Toyota Nadia (04.2001 - 08.2003) restylinq, минивэн, 1 nəsil, XN10
Toyota Noah (08.2004 - 05.2007) restylinq, минивэн, 1 nəsil, R60
Toyota Noah (11.2001 - 07.2004) минивэн, 1 nəsil, R60
Toyota Opa (06.2002 - 08.2005) restylinq, vaqon, 1 nəsil, XT10
Toyota Opa (05.2000 - 05.2002) vaqon, 1 nəsil, XT10
Toyota Premio (12.2004 - 05.2007) restylinq, sedan, 1 nəsil, T240
Toyota Premio (12.2001 - 11.2004) sedan, 1 nəsil, T240
Toyota RAV4 (08.2003 - 10.2005) restylinq, jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, XA20
Toyota RAV4 (08.2003 - 10.2005) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XA20
Toyota RAV4 (05.2000 - 07.2003) jeep/suv 3 дв., 2 nəsil, XA20
Toyota RAV4 (05.2000 - 07.2003) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, XA20
Toyota Vista (04.2000 - 07.2003) restylinq, sedan, 5 nəsil, V50
Toyota Vista Ardeo (04.2000 - 07.2003) restylinq, vaqon, 1 nəsil, V50
Toyota Voxy (08.2004 - 05.2007) restylinq, минивэн, 1 nəsil, R60
Toyota Voxy (11.2001 - 07.2004) минивэн, 1 nəsil, R60
Toyota Wish (09.2005 - 03.2009) restylinq, минивэн, 1 nəsil, XE10
Toyota Wish (01.2003 - 08.2005) минивэн, 1 nəsil, XE10

Toyota 1AZ-FSE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 1AZ-FSE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 1AZ-FSE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 1AZ-FSE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1AZ-FSE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 1AZ-FSE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1AZ-FSE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 1AZ-FSE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.