Mühərrik: Toyota 13T-U

Toyota 13T-U mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1770
Mühərrikin gücü, a.g. 92 - 95
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 147 (15) / 3400
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə Карбюратор
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 92 (68) / 5000
95 (70) / 5400
Sıxılma nisbəti 8.6
Silindr diametri, mm 85
Porşen, mm 78
Klapan SOHC
OHV

13T-U istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Camry (12.1979 - 02.1982) sedan, 1 nəsil, A40/50
Toyota Celica (08.1979 - 06.1981) restylinq, hetçbek 3 дв., 2 nəsil
Toyota Celica (08.1979 - 06.1981) restylinq, kupe, 2 nəsil
Toyota Chaser (10.1980 - 08.1984) sedan, 2 nəsil, X60
Toyota Chaser (10.1980 - 08.1984) sedan, 2 nəsil, X60
Toyota Corona (10.1978 - 01.1982) liftback, 6 nəsil, T130
Toyota Corona (09.1978 - 01.1982) kupe, 6 nəsil, T130
Toyota Corona (09.1978 - 01.1982) sedan, 6 nəsil, T130
Toyota Cresta (04.1980 - 08.1984) sedan, 1 nəsil, X50/60
Toyota Lite Ace (10.1979 - 08.1985) минивэн, 2 nəsil, M20
Toyota Mark II (10.1980 - 08.1984) sedan, 4 nəsil, X60
Toyota Mark II (10.1980 - 08.1984) sedan, 4 nəsil, X60

Toyota 13T-U – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 13T-U mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 13T-U mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 13T-U mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 13T-U mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 13T-U mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 13T-U mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 13T-U mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.