Mühərrik: Subaru EN07 sadə

Subaru EN07 sadə mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 658
Mühərrikin gücü, a.g. 40 - 54
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 52 (5) / 4500
53 (5) / 5600
54 (6) / 3500
54 (6) / 4000
54 (6) / 5600
55 (6) / 4000
55 (6) / 4800
56 (6) / 4000
58 (6) / 3200
58 (6) / 4000
58 (6) / 5200
63 (6) / 4400
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Углеводородный газ
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 4.9 - 7
Mühərrik növü 4-silindrli, SOHC
Püskürmə электронная система впрыска топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 40 (29) / 6500
42 (31) / 7000
45 (33) / 6000
45 (33) / 6400
46 (34) / 6000
46 (34) / 6400
46 (34) / 6500
48 (35) / 6400
48 (35) / 7200
52 (38) / 7200
54 (40) / 6400
Sıxılma nisbəti 9.8 - 10.5
Silindr diametri, mm 56
Porşen, mm 66.8
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
Klapan DOHC
SOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

EN07 sadə istifadə edilən Subaru modelləri


Subaru Pleo (10.2002 - 03.2010) 2-й restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, RA,RV/R13
Subaru Pleo (10.2000 - 09.2002) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, RA,RV/R13
Subaru Pleo (10.1998 - 09.2000) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, RA,RV/R13
Subaru R1 (01.2005 - 03.2010) hetçbek 3 дв., 1 nəsil, RJ/R24
Subaru R2 (11.2005 - 03.2010) 2-й restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, RC/R14
Subaru R2 (11.2004 - 10.2005) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, RC/R14
Subaru R2 (12.2003 - 10.2004) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, RC/R14
Subaru Rex (06.1989 - 02.1992) restylinq, hetçbek 3 дв., 3 nəsil, KP,KH/R11
Subaru Rex (06.1989 - 02.1992) restylinq, hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, KP,KH/R11
Subaru Sambar (09.2009 - 03.2012) 3-й restylinq, цельнометаллический фургон, 6 nəsil, TT,TV,TW/T12
Subaru Sambar (12.2007 - 03.2012) 3-й restylinq, минивэн, 6 nəsil, TT,TV,TW/T12
Subaru Sambar (11.2005 - 06.2007) 2-й restylinq, минивэн, 6 nəsil, TT,TV,TW/T12
Subaru Sambar (11.2005 - 08.2009) 2-й restylinq, цельнометаллический фургон, 6 nəsil, TT,TV,TW/T12
Subaru Sambar (09.2002 - 10.2005) restylinq, цельнометаллический фургон, 6 nəsil, TT,TV,TW/T12
Subaru Sambar (09.2002 - 10.2005) restylinq, минивэн, 6 nəsil, TT,TV,TW/T12
Subaru Sambar (11.1999 - 08.2002) минивэн, 6 nəsil, TT,TV,TW/T12
Subaru Sambar (02.1999 - 08.2002) цельнометаллический фургон, 6 nəsil, TT,TV,TW/T12
Subaru Sambar (09.1992 - 01.1999) restylinq, минивэн, 5 nəsil, KV,KS/T11
Subaru Sambar (02.1990 - 08.1992) цельнометаллический фургон, 5 nəsil, KV,KS/T11
Subaru Sambar (02.1990 - 01.1999) минивэн, 5 nəsil, KV,KS/T11
Subaru Sambar Truck (09.2009 - 03.2012) 3-й restylinq, фургон, 6 nəsil, TV
Subaru Sambar Truck (09.2009 - 03.2012) 3-й restylinq, бортовой грузовик, 6 nəsil, TT
Subaru Sambar Truck (11.2005 - 08.2009) 2-й restylinq, фургон, 6 nəsil, TV
Subaru Sambar Truck (11.2005 - 08.2009) 2-й restylinq, бортовой грузовик, 6 nəsil, TT
Subaru Sambar Truck (09.2002 - 10.2005) restylinq, фургон, 6 nəsil, TV
Subaru Sambar Truck (09.2002 - 10.2005) restylinq, бортовой грузовик, 6 nəsil, TT
Subaru Sambar Truck (02.1999 - 08.2002) фургон, 6 nəsil, TT
Subaru Sambar Truck (02.1999 - 08.2002) бортовой грузовик, 6 nəsil, TT
Subaru Sambar Truck (09.1992 - 01.1999) restylinq, фургон, 5 nəsil, KV
Subaru Sambar Truck (09.1992 - 01.1999) restylinq, бортовой грузовик, 5 nəsil, KS
Subaru Sambar Truck (03.1990 - 08.1992) фургон, 5 nəsil, KV
Subaru Sambar Truck (03.1990 - 08.1992) бортовой грузовик, 5 nəsil, KS
Subaru Stella (06.2006 - 04.2011) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, RN/R15
Subaru Vivio (05.1993 - 04.1994) kabrio, 1 nəsil, KY/R22
Subaru Vivio (03.1992 - 09.1998) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, KK,KW/R12/R13
Subaru Vivio (03.1992 - 09.1998) hetçbek 3 дв., 1 nəsil, KK,KW/R12/R13

Subaru EN07 sadə – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Subaru EN07 sadə mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Subaru EN07 sadə mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Subaru EN07 sadə mühərrikləri

Daxiliyanma Subaru EN07 sadə mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Subaru EN07 sadə mühərrikləri

Daxiliyanma Subaru EN07 sadə mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Subaru EN07 sadə mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.