Subaru EJ20 sadə mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 1994 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 125 - 190 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 164 (17) / 4400 172 (18) / 4500 172 (18) / 5200 177 (18) / 4400 177 (18) / 5000 181 (18) / 4000 181 (18) / 4800 186 (19) / 3200 186 (19) / 3600 186 (19) / 4400 186 (19) / 4800 191 (19) / 3200 196 (20) / 3200 196 (20) / 4400 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Regular (AI-92, AI-95) Benzin Premium (AI-98) Benzin AI-95 Природный газ |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 6.9 - 11.1 |
Mühərrik növü | Горизонтально-оппозитный, 4-silindrli |
Püskürmə | распределенный впрыск топлива |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 125 (92) / 5500 125 (92) / 5600 135 (99) / 5600 137 (101) / 5600 140 (103) / 5600 140 (103) / 6500 148 (109) / 6000 150 (110) / 6000 150 (110) / 6400 150 (110) / 6800 155 (114) / 6400 180 (132) / 6800 190 (140) / 7100 |
Sıxılma nisbəti | 9.7 - 11.5 |
Silindr diametri, mm | 92 |
Porşen, mm | 75 |
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi | xeyr |
Klapan | DOHC SOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | xeyr |
Subaru Exiga (06.2011 - 03.2015) | restylinq, минивэн, 1 nəsil, YA/Y10 |
Subaru Exiga (06.2008 - 05.2011) | минивэн, 1 nəsil, YA/Y10 |
Subaru Forester (10.2010 - 10.2012) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, SH/S12 |
Subaru Forester (12.2007 - 09.2010) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, SH/S12 |
Subaru Forester (01.2005 - 11.2007) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, SG/S11 |
Subaru Forester (02.2002 - 12.2004) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, SG/S11 |
Subaru Forester (01.2000 - 01.2002) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, SF/S10 |
Subaru Forester (02.1997 - 12.1999) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, SF/S10 |
Subaru Impreza (04.2007 - 06.2012) | sedan, 3 nəsil, GE,GV/G12/G22 |
Subaru Impreza (04.2007 - 12.2011) | hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, GH,GR/G12/G22 |
Subaru Impreza (11.2002 - 05.2005) | restylinq, vaqon, 2 nəsil, GG/G11 |
Subaru Impreza (11.2002 - 05.2005) | restylinq, sedan, 2 nəsil, GD/G11 |
Subaru Impreza (08.2000 - 10.2002) | vaqon, 2 nəsil, GG/G11 |
Subaru Impreza (09.1996 - 07.2000) | restylinq, sedan, 1 nəsil, GC/G10 |
Subaru Impreza (09.1996 - 07.2000) | restylinq, vaqon, 1 nəsil, GF/G10 |
Subaru Impreza WRX (06.2005 - 06.2007) | 2-й restylinq, vaqon, 2 nəsil, GG/G11 |
Subaru Impreza WRX (06.2005 - 06.2007) | 2-й restylinq, sedan, 2 nəsil, GD/G11 |
Subaru Impreza WRX (11.2002 - 05.2005) | restylinq, vaqon, 2 nəsil, GG/G11 |
Subaru Impreza WRX (11.2002 - 05.2005) | restylinq, sedan, 2 nəsil, GD/G11 |
Subaru Impreza WRX (08.2000 - 10.2002) | sedan, 2 nəsil, GD/G11 |
Subaru Impreza WRX (09.1996 - 09.2000) | restylinq, vaqon, 1 nəsil, GF/G10 |
Subaru Impreza WRX (09.1996 - 07.2000) | restylinq, sedan, 1 nəsil, GC/G10 |
Subaru Impreza WRX (10.1993 - 08.1996) | vaqon, 1 nəsil, GF/G10 |
Subaru Impreza WRX (11.1992 - 08.1996) | sedan, 1 nəsil, GC/G10 |
Subaru Impreza WRX STI (05.2017 - 12.2019) | restylinq, sedan, 4 nəsil, VA/V10 |
Subaru Impreza WRX STI (08.2014 - 04.2017) | sedan, 4 nəsil, VA/V10 |
Subaru Impreza WRX STI (07.2010 - 08.2014) | restylinq, sedan, 3 nəsil, GE,GV/G12/G22 |
Subaru Impreza WRX STI (07.2010 - 08.2014) | restylinq, hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, GH,GR/G12/G22 |
Subaru Impreza WRX STI (10.2007 - 06.2010) | hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, GH,GR/G12/G22 |
Subaru Impreza WRX STI (06.2005 - 06.2007) | 2-й restylinq, sedan, 2 nəsil, GD/G11 |
Subaru Impreza WRX STI (11.2002 - 05.2005) | restylinq, sedan, 2 nəsil, GD/G11 |
Subaru Impreza WRX STI (10.2000 - 10.2002) | sedan, 2 nəsil, GD/G11 |
Subaru Impreza WRX STI (10.2000 - 10.2002) | vaqon, 2 nəsil, GG/G11 |
Subaru Impreza WRX STI (01.1997 - 09.2000) | restylinq, kupe, 1 nəsil, GM,GC/G10 |
Subaru Impreza WRX STI (09.1996 - 09.2000) | restylinq, sedan, 1 nəsil, GC/G10 |
Subaru Impreza WRX STI (09.1996 - 09.2000) | restylinq, vaqon, 1 nəsil, GF/G10 |
Subaru Impreza WRX STI (01.1994 - 08.1996) | vaqon, 1 nəsil, GF/G10 |
Subaru Impreza WRX STI (01.1994 - 08.1996) | sedan, 1 nəsil, GC/G10 |
Subaru Impreza XV (06.2010 - 11.2011) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, GH |
Subaru Impreza XV (06.2010 - 11.2011) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, GH |
Subaru Legacy (05.2006 - 04.2009) | restylinq, vaqon, 4 nəsil, BP/B13 |
Subaru Legacy (05.2003 - 04.2006) | vaqon, 4 nəsil, BP/B13 |
Subaru Legacy (05.2001 - 04.2003) | restylinq, vaqon, 3 nəsil, BH/B12 |
Subaru Legacy (06.1998 - 04.2001) | vaqon, 3 nəsil, BH/B12 |
Subaru Legacy (06.1996 - 06.1998) | restylinq, vaqon, 2 nəsil, BG,BK/B11 |
Subaru Legacy (06.1996 - 11.1998) | restylinq, sedan, 2 nəsil, BD/B11 |
Subaru Legacy (10.1993 - 05.1996) | vaqon, 2 nəsil, BG,BK/B11 |
Subaru Legacy (10.1993 - 05.1996) | sedan, 2 nəsil, BD/B11 |
Subaru Legacy (06.1991 - 09.1993) | restylinq, vaqon, 1 nəsil, BJ,BF/B10 |
Subaru Legacy (06.1991 - 09.1993) | restylinq, sedan, 1 nəsil, BC/B10 |
Subaru Legacy (02.1989 - 05.1991) | vaqon, 1 nəsil, BJ,BF/B10 |
Subaru Legacy (02.1989 - 05.1991) | sedan, 1 nəsil, BC/B10 |
Subaru Legacy B4 (05.2006 - 04.2009) | restylinq, sedan, 4 nəsil, BL |
Subaru Legacy B4 (06.2003 - 04.2006) | sedan, 4 nəsil, BL |
Subaru Legacy B4 (05.2001 - 04.2003) | restylinq, sedan, 3 nəsil, BE |
Subaru Legacy B4 (12.1998 - 04.2001) | sedan, 3 nəsil, BE |
Subaru EJ20 sadə – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Subaru EJ20 sadə mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Subaru EJ20 sadə mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Subaru EJ20 sadə mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Subaru EJ20 sadə mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.