Mühərrik: Renault K9K

Renault K9K mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1461
Mühərrikin gücü, a.g. 65 - 116
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 134 (14) / 2800
160 (16) / 1700
160 (16) / 2000
180 (18) / 1750
185 (19) / 1750
185 (19) / 2000
200 (20) / 1500
200 (20) / 1750
200 (20) / 1900
220 (22) / 1750
240 (24) / 1750
240 (24) / 2000
250 (26) / 1750
250 (26) / 2000
260 (27) / 1750
260 (27) / 2000
260 (27) / 2500
İstifadə olunan yanacaq Dizel
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 3.9 - 5.7
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə Forsunka
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 103 (76) / 4000
106 (78) / 4000
109 (80) / 3750
109 (80) / 4000
110 (81) / 4000
110 (81) / 5500
116 (85) / 3750
65 (48) / 4000
68 (50) / 4000
75 (55) / 3750
75 (55) / 4000
82 (60) / 4000
84 (62) / 3750
86 (63) / 3750
88 (65) / 4000
90 (66) / 3750
90 (66) / 4000
90 (66) / 5000
95 (70) / 3750
Sıxılma nisbəti 15.5 - 18.8
Silindr diametri, mm 76
Porşen, mm 80.5
Supercharger Turbo
CO2 emissiyası, q/km 90 - 149
Klapan SOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 2 - 4
Start-Stop опционально

K9K istifadə edilən Renault modelləri


Renault Dokker (11.2012 - 06.2020) цельнометаллический фургон, 1 nəsil
Renault Dokker (11.2012 - 06.2020) минивэн, 1 nəsil
Renault Dokker Stepway (08.2018 - 06.2020) минивэн, 1 nəsil
Renault Duster (11.2020 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, HM
Renault Duster (01.2015 - 07.2021) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, HS
Renault Duster (01.2010 - 05.2015) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Renault Kangoo (03.2013 - 06.2016) restylinq, минивэн, 2 nəsil
Renault Logan (03.2013 - 11.2016) sedan, 2 nəsil
Renault Megane (09.2016 - ∞) vaqon, 4 nəsil
Renault Megane (07.2016 - ∞) sedan, 4 nəsil
Renault Megane (09.2015 - ∞) hetçbek 5 qapı, 4 nəsil
Renault Talisman (06.2016 - 02.2022) vaqon, 1 nəsil
Renault Talisman (07.2015 - 02.2022) sedan, 1 nəsil

Renault K9K – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Renault K9K mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Renault K9K mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Renault K9K mühərrikləri

Daxiliyanma Renault K9K mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Renault K9K mühərrikləri

Daxiliyanma Renault K9K mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Renault K9K mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.