Renault K9K mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 1461 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 65 - 116 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 134 (14) / 2800 160 (16) / 1700 160 (16) / 2000 180 (18) / 1750 185 (19) / 1750 185 (19) / 2000 200 (20) / 1500 200 (20) / 1750 200 (20) / 1900 220 (22) / 1750 240 (24) / 1750 240 (24) / 2000 250 (26) / 1750 250 (26) / 2000 260 (27) / 1750 260 (27) / 2000 260 (27) / 2500 |
İstifadə olunan yanacaq | Dizel |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 3.9 - 5.7 |
Mühərrik növü | Sıralı, 4-silindrli |
Püskürmə | Forsunka |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 103 (76) / 4000 106 (78) / 4000 109 (80) / 3750 109 (80) / 4000 110 (81) / 4000 110 (81) / 5500 116 (85) / 3750 65 (48) / 4000 68 (50) / 4000 75 (55) / 3750 75 (55) / 4000 82 (60) / 4000 84 (62) / 3750 86 (63) / 3750 88 (65) / 4000 90 (66) / 3750 90 (66) / 4000 90 (66) / 5000 95 (70) / 3750 |
Sıxılma nisbəti | 15.5 - 18.8 |
Silindr diametri, mm | 76 |
Porşen, mm | 80.5 |
Supercharger | Turbo |
CO2 emissiyası, q/km | 90 - 149 |
Klapan | SOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 2 - 4 |
Start-Stop | опционально |
Renault Dokker (11.2012 - 06.2020) | цельнометаллический фургон, 1 nəsil |
Renault Dokker (11.2012 - 06.2020) | минивэн, 1 nəsil |
Renault Dokker Stepway (08.2018 - 06.2020) | минивэн, 1 nəsil |
Renault Duster (11.2020 - ∞) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, HM |
Renault Duster (01.2015 - 07.2021) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, HS |
Renault Duster (01.2010 - 05.2015) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil |
Renault Kangoo (03.2013 - 06.2016) | restylinq, минивэн, 2 nəsil |
Renault Logan (03.2013 - 11.2016) | sedan, 2 nəsil |
Renault Megane (09.2016 - ∞) | vaqon, 4 nəsil |
Renault Megane (07.2016 - ∞) | sedan, 4 nəsil |
Renault Megane (09.2015 - ∞) | hetçbek 5 qapı, 4 nəsil |
Renault Talisman (06.2016 - 02.2022) | vaqon, 1 nəsil |
Renault Talisman (07.2015 - 02.2022) | sedan, 1 nəsil |
Renault K9K – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Renault K9K mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Renault K9K mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Renault K9K mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Renault K9K mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.