Mühərrik: Renault K4M

Renault K4M mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1598
Mühərrikin gücü, a.g. 100 - 115
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 145 (15) / 3750
145 (15) / 4250
147 (15) / 3750
148 (15) / 3750
151 (15) / 3750
151 (15) / 4250
152 (16) / 4200
152 (16) / 4250
156 (16) / 4000
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin
Benzin AI-95
Benzin AI-92
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 6.9 - 9
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə Многоточечный впрыск
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 100 (74) / 5750
102 (75) / 5750
102 (75) / 6000
103 (76) / 5750
105 (77) / 5750
106 (78) / 6000
107 (79) / 5750
110 (81) / 6000
113 (83) / 6000
114 (84) / 5500
115 (85) / 4250
115 (85) / 5750
115 (85) / 6000
Sıxılma nisbəti 9.8
Silindr diametri, mm 79.5
Porşen, mm 80.5
CO2 emissiyası, q/km 159 - 201
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 2 - 4
Start-Stop Bəli

K4M istifadə edilən Renault modelləri


ЛаBəli Ларгус (02.2017 - ∞) цельнометаллический фургон, 1 nəsil
ЛаBəli Ларгус (07.2012 - 03.2021) цельнометаллический фургон, 1 nəsil, R90
ЛаBəli Ларгус (07.2012 - 03.2021) vaqon, 1 nəsil
ЛаBəli Ларгус Кросс (11.2014 - 03.2021) vaqon, 1 nəsil

Renault K4M – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Renault K4M mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Renault K4M mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Renault K4M mühərrikləri

Daxiliyanma Renault K4M mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Renault K4M mühərrikləri

Daxiliyanma Renault K4M mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Renault K4M mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.