Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 2143 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 95 - 204 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 250 (26) / 2400 300 (31) / 2200 300 (31) / 3000 305 (31) / 2400 310 (32) / 2400 310 (32) / 2600 330 (34) / 2400 350 (36) / 1400 350 (36) / 3000 350 (36) / 3400 360 (37) / 2400 380 (39) / 2400 400 (41) / 1400 400 (41) / 2800 440 (45) / 2400 500 (51) / 1600 500 (51) / 1800 |
İstifadə olunan yanacaq | Dizel |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 3.9 - 9.8 |
Mühərrik növü | Sıralı, 4-silindrli |
Püskürmə | DOHC |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 114 (84) / 3800 129 (95) / 3800 136 (100) / 3800 136 (100) / 4000 143 (105) / 3800 161 (118) / 3800 163 (120) / 3800 163 (120) / 4200 170 (125) / 3000 170 (125) / 3400 170 (125) / 3800 170 (125) / 4000 170 (125) / 4200 170 (125) / 4800 177 (130) / 3200 177 (130) / 3800 177 (130) / 4000 190 (140) / 3800 201 (148) / 3800 204 (150) / 3800 204 (150) / 4200 95 (70) / 3800 |
Sıxılma nisbəti | 16.2 |
Silindr diametri, mm | 83 |
Porşen, mm | 99 |
Supercharger | Turbo Twin turbo |
CO2 emissiyası, q/km | 94 - 252 |
Klapan | DOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | опционально |
Mercedes-Benz A-Class (09.2012 - 08.2015) | hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, W176 |
Mercedes-Benz B-Class (11.2014 - 12.2018) | restylinq, hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, T242, T246 |
Mercedes-Benz B-Class (07.2011 - 10.2014) | hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, T242, T246 |
Mercedes-Benz C-Class (07.2014 - 06.2018) | sedan, 4 nəsil, W205 |
Mercedes-Benz C-Class (05.2014 - 04.2018) | vaqon, 4 nəsil, S205 |
Mercedes-Benz C-Class (12.2013 - 08.2018) | sedan, 4 nəsil, W205 |
Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 08.2015) | restylinq, kupe, 3 nəsil, C204 |
Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 02.2014) | restylinq, sedan, 3 nəsil, W204 |
Mercedes-Benz C-Class (12.2013 - 05.2018) | sedan, 4 nəsil, W205 |
Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 02.2014) | restylinq, vaqon, 3 nəsil, S204 |
Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 08.2015) | restylinq, kupe, 3 nəsil, C204 |
Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 02.2014) | restylinq, sedan, 3 nəsil, W204 |
Mercedes-Benz C-Class (12.2007 - 02.2011) | vaqon, 3 nəsil, S204 |
Mercedes-Benz C-Class (03.2007 - 02.2011) | sedan, 3 nəsil, W204 |
Mercedes-Benz CLA-Class (05.2016 - 03.2019) | restylinq, vaqon, 1 nəsil, X117 |
Mercedes-Benz CLA-Class (05.2016 - 03.2019) | restylinq, sedan, 1 nəsil, C117 |
Mercedes-Benz CLA-Class (11.2014 - 04.2016) | vaqon, 1 nəsil, X117 |
Mercedes-Benz CLA-Class (01.2013 - 04.2016) | sedan, 1 nəsil, C117 |
Mercedes-Benz CLS-Class (08.2014 - 04.2017) | restylinq, vaqon, 2 nəsil, X218 |
Mercedes-Benz CLS-Class (08.2014 - 10.2017) | restylinq, sedan, 2 nəsil, C218 |
Mercedes-Benz CLS-Class (10.2010 - 07.2014) | sedan, 2 nəsil, C218 |
Mercedes-Benz E-Class (05.2013 - 10.2016) | restylinq, vaqon, 4 nəsil, S212 |
Mercedes-Benz E-Class (05.2013 - 06.2016) | restylinq, sedan, 4 nəsil, W212 |
Mercedes-Benz E-Class (04.2013 - 02.2017) | restylinq, kupe, 4 nəsil, S207 |
Mercedes-Benz E-Class (04.2013 - 12.2017) | restylinq, kabrio, 4 nəsil, A207 |
Mercedes-Benz E-Class (01.2013 - 12.2015) | restylinq, sedan, 4 nəsil, W212 |
Mercedes-Benz E-Class (01.2013 - 03.2016) | restylinq, vaqon, 4 nəsil, S212 |
Mercedes-Benz E-Class (01.2010 - 03.2013) | kabrio, 4 nəsil, A207 |
Mercedes-Benz E-Class (03.2009 - 03.2013) | kupe, 4 nəsil, C207 |
Mercedes-Benz E-Class (03.2009 - 12.2012) | vaqon, 4 nəsil, S212 |
Mercedes-Benz E-Class (01.2009 - 12.2012) | sedan, 4 nəsil, W212 |
Mercedes-Benz E-Class (01.2013 - 03.2016) | restylinq, vaqon, 4 nəsil, W212 |
Mercedes-Benz E-Class (01.2013 - 12.2015) | restylinq, sedan, 4 nəsil, W212 |
Mercedes-Benz E-Class (01.2009 - 12.2012) | sedan, 4 nəsil, W212 |
Mercedes-Benz GLA-Class (12.2013 - 01.2017) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X156 |
Mercedes-Benz GLC (06.2015 - 04.2019) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X253 |
Mercedes-Benz GLC (06.2014 - 03.2019) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X253 |
Mercedes-Benz GLC Coupe (06.2016 - 04.2019) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, C253 |
Mercedes-Benz GLC Coupe (03.2016 - 04.2019) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, C253 |
Mercedes-Benz GLE (03.2015 - 09.2018) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, W166 |
Mercedes-Benz GLE (03.2015 - 09.2018) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, W166 |
Mercedes-Benz GLE (03.2015 - 09.2018) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, W166 |
Mercedes-Benz GLK-Class (09.2012 - 08.2015) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X204 |
Mercedes-Benz GLK-Class (10.2008 - 08.2012) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X204 |
Mercedes-Benz M-Class (07.2011 - 10.2015) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, W166 |
Mercedes-Benz S-Class (10.2013 - 07.2017) | sedan, 6 nəsil, W222 |
Mercedes-Benz S-Class (05.2013 - 05.2017) | sedan, 6 nəsil, W222 |
Mercedes-Benz S-Class (06.2009 - 05.2013) | restylinq, sedan, 5 nəsil, W221 |
Mercedes-Benz SLK-Class (01.2011 - 01.2016) | kabrio, 3 nəsil, R172 |
Mercedes-Benz Sprinter (02.2018 - ∞) | цельнометаллический фургон, 3 nəsil, VS30 |
Mercedes-Benz Sprinter (02.2018 - ∞) | автобус, 3 nəsil, VS30 |
Mercedes-Benz Sprinter (02.2018 - ∞) | шасси, 3 nəsil, VS30 |
Mercedes-Benz Sprinter (03.2013 - 01.2018) | restylinq, цельнометаллический фургон, 2 nəsil, NCV3 |
Mercedes-Benz Sprinter (03.2013 - 01.2018) | restylinq, шасси, 2 nəsil, NCV3 |
Mercedes-Benz Sprinter (02.2013 - 01.2018) | restylinq, автобус, 2 nəsil, NCV3 |
Mercedes-Benz V-Class (02.2019 - ∞) | restylinq, минивэн, 3 nəsil, W447 |
Mercedes-Benz V-Class (04.2014 - 02.2020) | минивэн, 3 nəsil, W447 |
Mercedes-Benz Viano (04.2010 - 02.2014) | restylinq, минивэн, 2 nəsil, W639 |
Mercedes-Benz Vito (11.2018 - ∞) | restylinq, минивэн, 3 nəsil, W447 |
Mercedes-Benz Vito (11.2018 - ∞) | restylinq, цельнометаллический фургон, 3 nəsil, W447 |
Mercedes-Benz Vito (11.2014 - 07.2020) | цельнометаллический фургон, 3 nəsil, W447 |
Mercedes-Benz Vito (11.2014 - 07.2020) | минивэн, 3 nəsil, W447 |
Mercedes-Benz Vito (03.2010 - 10.2014) | restylinq, цельнометаллический фургон, 2 nəsil, W639 |
Mercedes-Benz Vito (03.2010 - 10.2014) | restylinq, минивэн, 2 nəsil, W639 |
Mercedes OM 651 DE 22 LA – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.