KIA FE mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 1998 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 80 - 150 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 1,721 (176) / 4000 121 (12) / 3800 149 (15) / 2500 150 (15) / 3000 150 (15) / 3400 152 (16) / 2500 153 (16) / 2500 155 (16) / 2500 156 (16) / 3700 157 (16) / 2500 162 (17) / 3300 162 (17) / 4000 165 (17) / 2500 167 (17) / 3000 167 (17) / 3500 180 (18) / 4000 184 (19) / 4500 186 (19) / 4000 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Regular (AI-92, AI-95) Benzin Premium (AI-98) Benzin Benzin AI-92 |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 7.8 - 13.2 |
Mühərrik növü | 4-silindrli, SOHC |
Püskürmə | SOHC |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 100 (74) / 5000 102 (75) / 5600 105 (77) / 5000 107 (79) / 5400 110 (81) / 5500 120 (88) / 5400 120 (88) / 5500 139 (102) / 6000 145 (107) / 6000 150 (110) / 6000 150 (110) / 6500 80 (59) / 5000 81 (60) / 5000 82 (60) / 5000 85 (63) / 5000 90 (66) / 5000 90 (66) / 5200 92 (68) / 5500 95 (70) / 5000 97 (71) / 5000 99 (73) / 5000 |
Sıxılma nisbəti | 8.6 - 10 |
Silindr diametri, mm | 86 |
Porşen, mm | 86 |
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi | xeyr |
Klapan | DOHC SOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 2 - 4 |
Start-Stop | xeyr |
Kia Sportage (07.1993 - 09.2002) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, JA |
Kia Sportage (07.1993 - 06.1998) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, JA |
KIA FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma KIA FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma KIA FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma KIA FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil KIA FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.