Mühərrik: Hyundai G6AT

Hyundai G6AT mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 2972
Mühərrikin gücü, a.g. 145 - 205
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 230 (23) / 2500
231 (24) / 2400
231 (24) / 2500
240 (24) / 2500
268 (27) / 4000
İstifadə olunan yanacaq Benzin
Benzin AI-92
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 9.9 - 11.8
Mühərrik növü V-şəkilli, 6-silindrli
Püskürmə катализатор
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 145 (107) / 5000
146 (107) / 5000
161 (118) / 5000
161 (118) / 6000
164 (121) / 5000
205 (151) / 6000
Sıxılma nisbəti 8.9 - 9
Silindr diametri, mm 85 - 91.1
Porşen, mm 76 - 88
CO2 emissiyası, q/km 278
Klapan DOHC
SOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 2 - 4
Start-Stop xeyr

G6AT istifadə edilən Hyundai modelləri


Hyundai Galloper (03.1997 - 09.2003) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil
Hyundai Galloper (03.1997 - 09.2003) jeep/suv 3 дв., 2 nəsil
Hyundai Galloper (09.1991 - 03.1997) jeep/suv 3 дв., 1 nəsil
Hyundai Galloper (09.1991 - 03.1997) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil
Hyundai Grandeur (09.1992 - 08.1998) sedan, 2 nəsil, LX
Hyundai Grandeur (11.1989 - 08.1992) restylinq, sedan, 1 nəsil, L
Hyundai Grandeur (05.1986 - 10.1989) sedan, 1 nəsil, L
Hyundai Sonata (02.1996 - 07.1998) restylinq, sedan, 3 nəsil, Y3
Hyundai Sonata (05.1993 - 01.1996) sedan, 3 nəsil, Y3
Hyundai Sonata (03.1991 - 05.1993) restylinq, sedan, 2 nəsil, Y2
Hyundai Sonata (06.1988 - 02.1992) sedan, 2 nəsil, Y2
Hyundai Sonata (02.1996 - 07.1998) restylinq, sedan, 3 nəsil, Y3
Hyundai Sonata (05.1993 - 01.1996) sedan, 3 nəsil, Y3
Hyundai Sonata (03.1991 - 04.1993) restylinq, sedan, 2 nəsil, Y2
Hyundai Sonata (06.1988 - 02.1991) sedan, 2 nəsil, Y2

Hyundai G6AT – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Hyundai G6AT mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Hyundai G6AT mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Hyundai G6AT mühərrikləri

Daxiliyanma Hyundai G6AT mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Hyundai G6AT mühərrikləri

Daxiliyanma Hyundai G6AT mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Hyundai G6AT mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.