Hyundai G4KE mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 2359 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 159 - 188 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 219 (22) / 4250 221 (23) / 4000 225 (23) / 3750 225 (23) / 4000 225 (23) / 4250 226 (23) / 3750 226 (23) / 4250 227 (23) / 3750 227 (23) / 4000 228 (23) / 4000 229 (23) / 3750 229 (23) / 4000 231 (24) / 4000 232 (24) / 3750 239 (24) / 4000 240 (24) / 4000 241 (25) / 4000 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Regular (AI-92, AI-95) Benzin Benzin AI-95 Benzin AI-92 Газ/бензин |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 6.8 - 12.4 |
Mühərrik növü | Sıralı, 4-silindrli |
Püskürmə | CVVT |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 159 (117) / 5500 161 (118) / 5800 170 (125) / 6000 171 (126) / 6000 173 (127) / 6000 174 (128) / 5800 174 (128) / 6000 175 (129) / 6000 176 (129) / 6000 180 (132) / 6000 182 (134) / 6000 185 (136) / 6000 188 (138) / 6000 |
Sıxılma nisbəti | 10.5 - 11.3 |
Silindr diametri, mm | 88 |
Porşen, mm | 97 |
CO2 emissiyası, q/km | 208 - 301 |
Klapan | DOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | xeyr опция производителя |
Hyundai Grand Starex (12.2017 - 04.2021) | 2-й restylinq, автобус, 2 nəsil, TQ |
Hyundai Grand Starex (08.2015 - 11.2017) | restylinq, автобус, 2 nəsil, TQ |
Hyundai Grand Starex (05.2007 - 07.2015) | автобус, 2 nəsil, TQ |
Hyundai Grandeur (05.2012 - 07.2015) | sedan, 5 nəsil, HG |
Hyundai H1 (11.2013 - 05.2018) | restylinq, минивэн, 2 nəsil, TQ |
Hyundai H1 (05.2007 - 08.2015) | минивэн, 2 nəsil, TQ |
Hyundai NF (08.2004 - 03.2008) | sedan, 1 nəsil |
Hyundai Santa Fe (03.2018 - 03.2021) | jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, TM |
Hyundai Santa Fe (09.2015 - 01.2019) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, DM |
Hyundai Santa Fe (08.2012 - 02.2016) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, DM |
Hyundai Santa Fe (01.2010 - 08.2012) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, CM |
Hyundai Santa Fe (08.2009 - 08.2012) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, CM |
Hyundai Santa Fe (08.2009 - 04.2012) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, CM |
Hyundai Sonata (04.2008 - 09.2010) | restylinq, sedan, 5 nəsil, NF |
Hyundai Sonata (11.2007 - 10.2010) | restylinq, sedan, 5 nəsil, NF |
Hyundai Tucson (10.2013 - 02.2015) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil |
Hyundai Tucson (08.2009 - 09.2013) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, LM |
Hyundai G4KE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Hyundai G4KE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Hyundai G4KE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Hyundai G4KE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Hyundai G4KE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.