Mühərrik: Haval 4G63T

Haval 4G63T mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1997
Mühərrikin gücü, a.g. 150 - 280
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 245 (25) / 3500
250 (26) / 4200
265 (27) / 3000
275 (28) / 3000
289 (29) / 2500
294 (30) / 3000
294 (30) / 3500
299 (30) / 2500
303 (31) / 3500
304 (31) / 3500
309 (32) / 3000
343 (35) / 2500
343 (35) / 3000
353 (36) / 3000
355 (36) / 3500
373 (38) / 3000
383 (39) / 3500
392 (40) / 3000
392 (40) / 3500
400 (41) / 3000
400 (41) / 3500
407 (42) / 3000
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin Premium (AI-98)
Benzin
Benzin AI-92
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 8.9 - 12.5
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 150 (110) / 4200
170 (125) / 5500
177 (130) / 5200
185 (136) / 5500
200 (147) / 6000
202 (149) / 5500
205 (151) / 6000
210 (154) / 6000
220 (162) / 6000
230 (169) / 5500
230 (169) / 6000
240 (177) / 5500
240 (177) / 6000
250 (184) / 5500
250 (184) / 6000
260 (191) / 6000
265 (195) / 6500
270 (199) / 6250
272 (200) / 6500
280 (206) / 6500
Sıxılma nisbəti 7.8 - 9.3
Silindr diametri, mm 85
Porşen, mm 88
Supercharger Turbo
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 200
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 2 - 4
Start-Stop xeyr

4G63T istifadə edilən Haval modelləri


Haval H5 (04.2020 - 06.2021) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil

Haval 4G63T – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Haval 4G63T mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Haval 4G63T mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Haval 4G63T mühərrikləri

Daxiliyanma Haval 4G63T mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Haval 4G63T mühərrikləri

Daxiliyanma Haval 4G63T mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Haval 4G63T mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.