Haval 4G63T mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 1997 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 150 - 280 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 245 (25) / 3500 250 (26) / 4200 265 (27) / 3000 275 (28) / 3000 289 (29) / 2500 294 (30) / 3000 294 (30) / 3500 299 (30) / 2500 303 (31) / 3500 304 (31) / 3500 309 (32) / 3000 343 (35) / 2500 343 (35) / 3000 353 (36) / 3000 355 (36) / 3500 373 (38) / 3000 383 (39) / 3500 392 (40) / 3000 392 (40) / 3500 400 (41) / 3000 400 (41) / 3500 407 (42) / 3000 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Regular (AI-92, AI-95) Benzin Premium (AI-98) Benzin Benzin AI-92 |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 8.9 - 12.5 |
Mühərrik növü | Sıralı, 4-silindrli |
Püskürmə | распределенный впрыск топлива |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 150 (110) / 4200 170 (125) / 5500 177 (130) / 5200 185 (136) / 5500 200 (147) / 6000 202 (149) / 5500 205 (151) / 6000 210 (154) / 6000 220 (162) / 6000 230 (169) / 5500 230 (169) / 6000 240 (177) / 5500 240 (177) / 6000 250 (184) / 5500 250 (184) / 6000 260 (191) / 6000 265 (195) / 6500 270 (199) / 6250 272 (200) / 6500 280 (206) / 6500 |
Sıxılma nisbəti | 7.8 - 9.3 |
Silindr diametri, mm | 85 |
Porşen, mm | 88 |
Supercharger | Turbo |
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi | xeyr |
CO2 emissiyası, q/km | 200 |
Klapan | DOHC |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 2 - 4 |
Start-Stop | xeyr |
Haval H5 (04.2020 - 06.2021) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil |
Haval 4G63T – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Haval 4G63T mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma Haval 4G63T mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma Haval 4G63T mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Haval 4G63T mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.