BMW N57D30 mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 2993 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 204 - 313 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 430 (44) / 1750 450 (46) / 2500 500 (51) / 2000 540 (55) / 1750 540 (55) / 3000 560 (57) / 1500 560 (57) / 2000 560 (57) / 2750 560 (57) / 3000 600 (61) / 2500 600 (61) / 3000 620 (63) / 2000 620 (63) / 2500 630 (64) / 1500 630 (64) / 2500 |
İstifadə olunan yanacaq | Dizel |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 4.9 - 7.3 |
Mühərrik növü | Sıralı, 6-silindrli |
Püskürmə | Forsunka |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 204 (150) / 3750 204 (150) / 4000 218 (160) / 4000 245 (180) / 4000 249 (183) / 4000 258 (190) / 4000 265 (195) / 4000 300 (221) / 4400 313 (230) / 4300 313 (230) / 4400 323 (238) / 4400 |
Sıxılma nisbəti | 16.5 |
Silindr diametri, mm | 84 |
Porşen, mm | 90 |
Supercharger | Turbo Twin turbo |
CO2 emissiyası, q/km | 129 - 168 |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | опционально |
BMW 3-Seriya (05.2015 - 06.2019) | restylinq, vaqon, 6 nəsil, F30 |
BMW 3-Seriya (05.2015 - 01.2019) | restylinq, sedan, 6 nəsil, F30 |
BMW 3-Seriya (07.2012 - 08.2015) | vaqon, 6 nəsil, F30 |
BMW 3-Seriya (10.2011 - 08.2015) | sedan, 6 nəsil, F30 |
BMW 3-Seriya (03.2010 - 07.2013) | restylinq, kupe, 5 nəsil, E90 |
BMW 3-Seriya (02.2010 - 10.2014) | restylinq, kabrio, 5 nəsil, E90 |
BMW 3-Seriya (09.2008 - 09.2011) | restylinq, sedan, 5 nəsil, E90 |
BMW 3-Seriya (09.2008 - 06.2012) | restylinq, vaqon, 5 nəsil, E90 |
BMW 4-Seriya (02.2014 - 02.2017) | liftback, 1 nəsil, F36 |
BMW 4-Seriya (07.2013 - 02.2017) | kupe, 1 nəsil, F32 |
BMW 4-Seriya (07.2013 - 10.2016) | kabrio, 1 nəsil, F33 |
BMW 5-Seriya (09.2013 - 12.2016) | restylinq, vaqon, 6 nəsil, F11 |
BMW 5-Seriya (09.2013 - 02.2017) | restylinq, sedan, 6 nəsil, F10 |
BMW 5-Seriya (04.2010 - 08.2013) | vaqon, 6 nəsil, F11 |
BMW 5-Seriya (11.2009 - 08.2013) | sedan, 6 nəsil, F10 |
BMW 5-Seriya (09.2013 - 02.2017) | restylinq, sedan, 6 nəsil, F10 |
BMW 5-Seriya (04.2010 - 08.2013) | vaqon, 6 nəsil, F11 |
BMW 5-Seriya (11.2009 - 08.2013) | sedan, 6 nəsil, F10 |
BMW 5-Seriya Gran Turismo (07.2013 - 12.2016) | restylinq, liftback, 6 nəsil, F07 |
BMW 5-Seriya Gran Turismo (10.2009 - 06.2013) | liftback, 6 nəsil, F07 |
BMW 5-Seriya Gran Turismo (07.2013 - 12.2016) | restylinq, liftback, 6 nəsil, F07 |
BMW 5-Seriya Gran Turismo (10.2009 - 08.2013) | liftback, 6 nəsil, F07 |
BMW 6-Seriya (03.2015 - 05.2018) | restylinq, sedan, 3 nəsil, F06 |
BMW 6-Seriya (02.2015 - 05.2018) | restylinq, kupe, 3 nəsil, F13 |
BMW 6-Seriya (06.2012 - 02.2015) | sedan, 3 nəsil, F06 |
BMW 6-Seriya (06.2011 - 02.2015) | kabrio, 3 nəsil, F12 |
BMW 6-Seriya (06.2011 - 02.2015) | kupe, 3 nəsil, F13 |
BMW 7-Seriya (01.2019 - ∞) | restylinq, sedan, 6 nəsil, G11, G12 |
BMW 7-Seriya (07.2015 - 12.2018) | sedan, 6 nəsil, G11, G12 |
BMW 7-Seriya (07.2012 - 07.2015) | restylinq, sedan, 5 nəsil, F01 |
BMW 7-Seriya (07.2008 - 07.2012) | sedan, 5 nəsil, F01 |
BMW 7-Seriya (07.2015 - 12.2018) | sedan, 6 nəsil, G11, G12 |
BMW X3 (11.2010 - 05.2014) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, F25 |
BMW X4 (06.2014 - 09.2018) | jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, F26 |
BMW X5 (10.2013 - 06.2018) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, F15 |
BMW X5 (10.2013 - 06.2018) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, F15 |
BMW X5 (10.2013 - 09.2018) | jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, F15 |
BMW N57D30 – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma BMW N57D30 mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma BMW N57D30 mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma BMW N57D30 mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil BMW N57D30 mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.