BMW B48A20 mühərriki haqqında tam məlumat
Mühərrikin həcmi, sm3 | 1998 |
Mühərrikin gücü, a.g. | 184 - 306 |
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. | 280 (29) / 1250 280 (29) / 1350 280 (29) / 4600 280 (29) / 4750 290 (30) / 1350 290 (30) / 4250 320 (33) / 1250 320 (33) / 4800 350 (36) / 4500 450 (46) / 4500 |
İstifadə olunan yanacaq | Benzin Benzin AI-95 |
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km | 2.1 - 9.8 |
Mühərrik növü | Sıralı, 4-silindrli |
Püskürmə | Непосредственый впрыск топлива |
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də | 184 (135) / 5000 184 (135) / 6500 189 (139) / 6000 192 (141) / 5000 192 (141) / 6000 228 (168) / 6000 231 (170) / 6000 306 (225) / 6250 |
Sıxılma nisbəti | 9.5 - 11 |
Silindr diametri, mm | 82 |
Porşen, mm | 94.6 |
Supercharger | Turbo |
CO2 emissiyası, q/km | 49 - 178 |
Hər silindr üçün klapanların sayı | 4 |
Start-Stop | Bəli опция производителя |
BMW 3-Seriya (05.2015 - 06.2019) | restylinq, vaqon, 6 nəsil, F30 |
BMW 3-Seriya (05.2015 - 01.2019) | restylinq, sedan, 6 nəsil, F30 |
BMW 3-Seriya (05.2015 - 01.2019) | restylinq, sedan, 6 nəsil, F30 |
BMW X4 (06.2021 - ∞) | restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, G02 |
BMW X4 (03.2018 - 06.2021) | jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, G02 |
BMW B48A20 – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.
Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma BMW B48A20 mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.
Daxiliyanma BMW B48A20 mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.
Daxiliyanma BMW B48A20 mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil BMW B48A20 mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.